شناسه خبر: 34222 منتشر شده در مورخ: 1400/5/31 ساعت: 13:07 گروه: اجتماعی  
برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

شانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت همکاران سوم تا شانزدهم شهریور به میزبانی استان خراسان رضوی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران سپید مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در دو بخش دختران و پسران از 3 شهریورماه آغاز و تا 10 شهریورماه ادامه خواهد داشت و با توجه‌به محدودیت‌های ایجاد شده بر اثر شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت حضوری، تمام مراحل اجرایی و داوری به صورت غیرحضوری و ارتباط تصویری آنلاین می‌باشد.

مسابقات قرآن دانش‌آموزان در گروه‌های آسیب‌دیده بینایی، جسمی حرکتی، آسیب‌دیده شنوایی و با نیازهای ویژه ذهنی و طیف اتیسم در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ قرآن، حفظ مکتوب، مداحی، اذان، مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز برگزار می‌شود.

همچنین مسابقات فرهنگیان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور از 14 شهریورماه با حضور مجازی همکاران فرهنگی خانم و آقا شاغل در آموزش‌وپرورش استثنایی به مدت 3 روز و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

دانلود شیوه نامه مسابقه قرآنی 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *