شناسه خبر: 34220 منتشر شده در مورخ: 1400/5/31 ساعت: 12:40 گروه: اجتماعی  
ساخت و واگذاری ۵۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان لرستان
معاون بهزیستی استان خبر داد:

ساخت و واگذاری ۵۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان لرستان

معاون بهزیستی لرستان از ساخت و واگذاری ۵۸۰ واحد مسکونی امسال برای مددجویان تحت پوشش استان خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، رضا وفایی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا خردادماه، ۷۰ واحد مسکونی احداث و به مددجویان تحت پوشش تحویل داده شده است. معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان بیان کرد: تعهد امسال این سازمان برای مددجویان تحت حمایت ۵۸۰ واحد مسکونی است. وی از افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: همچنین کمک بلاعوض برای مددجویان شهری و روستایی استان از ۱۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وفایی اضافه کرد: همچنین تسهیلات ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول در روستا به ۸۵ میلون تومان و در شهر به ۱۴۰ تومان رسیده است به شرطی که زمین برای ساخت واحد را داشته باشند. معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان عنوان کرد: همچنین برای خانواده‌های دارای ایتام شهری و روستایی تحت پوشش سازمان، ۱۰۰ میلیون تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده است.وی بیان کرد: در ساخت مسکن روستایی مددجویان علاوه بر بهزیستی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان نیز مشارکت دارند. وفایی یادآور شد: در واحدهای شهری علاوه بر بهزیستی و بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، انجمن خیرین نیز شرکای احداث این واحدها هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *