شناسه خبر: 34219 منتشر شده در مورخ: 1400/5/31 ساعت: 12:41 گروه: اجتماعی  
رییس هیات جانبازان فارس: کرونا بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی را لغوکرد

رییس هیات جانبازان فارس: کرونا بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی را لغوکرد

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان فارس اعلام کرد: قرار بود مراسم بدرقه چهار ورزشکار پارالمپیکی این هیات ۲۵ مرداد برگزار شود اما پیک پنجم کرونا این مراسم را لغو کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، مجید صباغ زاده افزود، این مراسم قرار بود با وجود هماهنگی در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان با حضور رییس فراکسیون ورزش مجلس ، مدیرکل  و معاونین ورزش و جوانان و تنی چند از مقامات استان برگزار شود اما پس از مشورت با ورزشکاران و  درخواست هیات این مراسم را لغو کردیم. وی افزود: در همین مدت تست کرونای ۲ نفر از ورزشکاران والیبال نشسته و یک نفر از هم بسکتبال با ویلچر مثبت شد که متاسفانه آنها نتوانستند در کاروان اعزامی به توکیو حضور داشته باشند و ما نیز هم این امر مهم را در مورد ورزشکاران فارس رعایت کردیم تا اتفاق خاصی رخ ندهد.

رییس هیات جانبازان و معلولان فارس بیان کرد: طی  یک سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با نگاه یکسان به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی از آنها پشتیبانی و حمایت کرده است که جای تقدیر دارد. صباغ زاده  اصافه کرد: همانند وررشکاران المپیکی پیش از سفر به ژاپن مبلغ بیست و پنج میلیون تومان اهدایی اداره کل ورزش و جوانان به حساب ورزشکاران پارالمپیکی واریز شده است.59 ورزشکار، کاروان اعزامی ایران با نام سردار دل‌ها در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را تشکیل می دهند که در بین آنها پنج ورزشکار از استان فارس حضور دارند. ساره جوانمردی و سمیرا ارم در تیراندازی، علی اصغر جوانمردی در دو و میدانی و مجتبی کمالی در بسکتبال با ویلچر  ورزشکاران اعزامی از سوی هیات جانبازان و معلولان فارس هستند و مهدی اولاد در دو و میدانی ورزشکار هیات نابینایان فارس است  که به توکیو اعزام خواهند شد که امید زیادی به ویژه در تیراندازی و دو و میدانی برای  کسب مقام دارند.

دو و میدانی، وزنه‌برداری، تیراندازی، تیراندازی با کمان، قایقرانی، تکواندو، جودو، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر از جمله رشته هایی است که ورزشکاران ایرانی در آن شرکت دارند.کاروان ورزشی ایران با نام سردار دل ها  متشکل از ۵۹ ورزشکار و  ۲۰ مربی  برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو عازم ژاپن می شود. بازیهای پارالمپیک توکیو از روز چهارشنبه سوم شهریور آغاز می‌شود و تا چهاردهم همین ماه ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *