شناسه خبر: 34195 منتشر شده در مورخ: 1400/5/24 ساعت: 20:27 گروه: اجتماعی  
خیرین در ماه محرم نذور خود را به اداره‌های بهزیستی زنجان ارائه کنند
مدیرکل بهزیستی زنجان:

خیرین در ماه محرم نذور خود را به اداره‌های بهزیستی زنجان ارائه کنند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی می توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذور و اقلام یا جیره‌های خشک غذایی مد نظر در ماه محرم و صفر را به اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها ارائه کنند.

به گزارش ایران سپید  به نقل از ایرنا، محمد محمدی قیداری با اشاره به ماه محرم و اهدای نذور از سوی خیرین به مراکز و مددجویان بهزیستی استان افزود: بر این اساس خیرین می توانند یا کمک های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مددجویان بهزیستی (به ویژه سالمندان، بیماران روانی مزمن، مراکز توانبخشی و مراقبتی معلولان) همشهریان  و خیرین نیکوکار کمک و نذورات خود را به صورت نقدی و یا جیره خشک به مراکز و  ادارات بهزیستی شهرستانها اهدا کنند.  این مسوول با بیان اینکه بیش از ۶۲۰ میلیون تومان نذور خیرین در دهه ولایت جمع آوری و در روز عید سعید قربان جمع آوری شد، ادامه داد: یک‌هزارو ۵۹۷ کیلوگرم گوشت به ارزش بیش از ۱۷۰میلیون تومان توسط پایگاه‌های بهزیستی جمع آوری و بین مددجویان توزیع شد. وی اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و امامت و همزمان با عید غدیر امسال نیز بسته های معیشتی و کمک های نقدی به ارزش بیش از۴۵۵  میلیون تومان جمع آوری و در بین  ۲ هزار و۱۷۹ خانوار توزیع شده است.

به گفته محمدی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین و نیکوکاران جمع آوری و جهت تامین اقلام معیشتی، بهداشتی، لوازم توانبخشی، کمک هزینه ازدواج، سرمایه کار و ودیعه مسکن در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *