شناسه خبر: 34191 منتشر شده در مورخ: 1400/5/23 ساعت: 11:54 گروه: اجتماعی  
راه‌های جذب نذورات مردمی در ایام محرم توسط بهزیستی تهران

راه‌های جذب نذورات مردمی در ایام محرم توسط بهزیستی تهران

مدیرکل بهزیستی استان تهران راه‌های جذب نذورات نیکوکاران در ایام ماه محرم را تشریح کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، امین شاهرخی در این باره بیان کرد: در مناسبت‌های مختلف سال، هموطنان تمایل به کمک به افراد مستمند و نیازمند را دارند و یکی از بخشهایی که جایگاه خوبی برای ارائه نذورات است، مراکز تحت نظر بهزیستی مانند مراکز نگهداری معلولان، مراکز سالمندان و مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست است.

وی افزود: در عید قربان شاهد بودیم که به جهت کاهش تردد هموطنان برای کمک، هموطنان نذورات خود را به حسابهای سازمان بهزیستی واریز کردند و مسئولان مراکز براساس همان نظر واقف عمل کردند (وقف خاص یا وقف عام). مدیرکل بهزیستی استان تهران، اظهار کرد: البته اگر افراد نذورات خود را وقف عام کنند بهتر خواهد بود، زیرا ما می‌توانیم نذورات را به مرکز بپردازیم و نذر در جهت تغذیه، پوشاک و وسایل آموزشی مددجویان وقف شوند. شاهرخی با اشاره به شماره حسابهای فعال سازمان بهزیستی برای جذب نذورات نیکوکاران در ایام ماه محرم گفت: هموطنان اگر نذوراتی دارند می‌توانند نذورات خود را به حساب هایی برای وقف عام در ایام ماه محرم واریز کنند. وی اعلام کرد که کد دستوری شرکت پرداخت الکترونیک سامان # ۵۵۵ *۷۲۴*، شماره حساب ۴۱۷۴۰۲۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷، شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷، شماره واریز استان ۳۴۱۲۲۳۰۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵ و شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۹۴۶۴۷۵۴ راه‌هایی برای جذب کمک‌های مردم پیش‌بینی شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *