شناسه خبر: 34175 منتشر شده در مورخ: 1400/5/20 ساعت: 10:59 گروه: اجتماعی  
همدانی‌ها ۶۵۰ میلیون تومان به مراکز بهزیستی کمک کردند

همدانی‌ها ۶۵۰ میلیون تومان به مراکز بهزیستی کمک کردند

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: مردم استان در قالب پویش «دهه ولایت» فاصله زمانی عید قربان تا غدیر ۶۵۰ میلیون تومان به مراکز بهزیستی استان کمک کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، «حمیدالله فارسی»  از جلب و جذب این میزان مشارکت‌های مردمی در ادارات و مراکز دولتی بهزیستی و موسسات خیریه در سراسر استان خبر داد و افزود: این میزان کمک جمع آوری شده در قالب گوشت ذبح شده و دام زنده اهدایی ۲ هزار کیلو، مشارکت‌های نقدی و بسته های معیشتی ۱۹۰ میلیون تومان و کمک‌های غیر نقدی بوده است. وی با بیان اینکه در این پویش بیش از ۲۰۰ نفر مشارکت داشته اند ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری شده در میان ۱۰ هزار نفر از مددجویان، مستمری‌بگیر و غیرمستمری بگیر بهزیستی و نیازمندان بی بضاعت زیرپوشش و موسسات خیریه زیرپوشش این نهاد توزیع شد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه ۱۲ موسسه خیریه در شهرستان‌های ملایر، همدان و نهاوند در این زمینه فعالیت کردند خاطرنشان کرد: نذورات عیدقربان توسط دفاتر و ادارات بهزیستی در شهرستان ها، موسسه های خیریه و ۳۰ مرکز مثبت زندگی به همراه سایر مراکز زیر پوشش بهزیستی در سطح استان جمع آوری شد. فارسی اعلام کرد: جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره مندی از ظرفیت های مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی از اهداف این پویش بود.

دریافت نذورات عید قربان توسط سازمان بهزیستی از ۲۹ تیر تا هفتم مرداد و همزمان با دهه ولایت از (قربان تا غدیر) انجام شد. تعداد معلولان زیر پوشش سازمان بهزیستی در استان همدان ۴۵ هزار و ۵۳۰ نفر است که بیشترین تعداد مربوط به شهر همدان با ۱۷ هزار و ۶۳۶ نفر و کمترین آمار نیز در شهرستان فامنین با هزار و ۳۳۲ نفر معلول است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *