شناسه خبر: 34139 منتشر شده در مورخ: 1400/5/11 ساعت: 17:29 گروه: بهداشت و سلامت  
بهره مندی از خدمات تشخیصی درمانی با استفاده از شماره ملی به جای دفترچه بیمه

بهره مندی از خدمات تشخیصی درمانی با استفاده از شماره ملی به جای دفترچه بیمه

سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: بیمه شدگان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت نمایند و نیازی به دفترچه کاغذی نمی باشد.

به گزارش ایران سپید سید مریم حسینی درخصوص جایگزینی ابزارهای الکترونیکی به جای دفترچه و حذف کامل چاپ دفترچه از ابتدای تیر ماه سال جاری گفت: پیرو این بخشنامه برای ارایه خدمات تشخیصی درمانی، از طریق نسخه نویسی الکترونیک در کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد با این اداره کل باید ترتیبی اتخاذ شود تا اطالع رسانی دقیق برای بیمه شدگان انجام شود.

سرپرست بیمه سالمت استان تهران افزود: بیمه شدگان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت نمایند و نیازی به دفترچه کاغذی نمی باشد.

حسینی تصریح کرد: تمامی بیمه شدگان می توانند با مراجعه به نشانی خدمات غیرحضوریhttp//eservices.ihio.gov.ir/escvنسبت به مشاهده اطلاعات هویتی، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار مشاهده کلیه نسخ وسایر امکانات این سرویس استفاده نمایند .
سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: در صورت عدم امکان نسخه نویسی الکترونیک و تا استقرار طرح تجویز دارو و خدمات توسط پزشک در برگه های باقیمانده دفترچه و سربرگ مطب، درمانگاه یا بیمارستان امکان پذیر است و در داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک طرف قرارداد نیز مورد پذیرش می باشد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *