شناسه خبر: 34127 منتشر شده در مورخ: 1400/5/10 ساعت: 11:48 گروه: ورزشی  
اظهار امیدواری مربی تیم ملی قایقرانی از وضعیت دو قایقران اعزامی به پارالمپیک

اظهار امیدواری مربی تیم ملی قایقرانی از وضعیت دو قایقران اعزامی به پارالمپیک

مربی تیم ملی قایقرانی معلولان با اشاره به شرایط مطلوب دو قایقران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: هر دو قایقران در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و امید به کسب بهترین نتیجه در این دوره از بازی‌های پارالمپیک هستیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، مسعود مهدوی نیا در ارزیابی از وضعیت شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو اظهار کرد: شهلا بهروزی راد در حال حاضر تمرینات خود را در فاز سرعت پیگیری می کند و نسبت به سال گذشته شرایط بهتر و امیدوار کننده ای دارد. وی گفت: تلاش بر این است که سطح آمادگی بهروزی راد به جایی برسانیم که از دور مرحله مقدماتی راهی فینال بازیهای پارالمپیک شود و بهترین نتیجه را در این دوره کسب کند. البته وی از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تمرینات را با جدیت پیگیری می کند تا به هدف پیش بینی شده دست یابد.

مهدوی نیا پیرامون این پرسش که آیا از نظر امکانات و تجهیزات بهروزی راد با مشکل خاصی مواجه است یا خیر؟ افزود: با حمایت فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک این دوره شرایط بسیار خوبی برای بهروزی راد فراهم شده و مشکل خاصی از نظر قایق و سایر تجهیزات ندارد.وی همچنین درباره وضعیت اسلام جاهدی گفت: اسلام جاهدی با حمایت استانداری استان هرمزگان و با همکاری فدراسیون قایقرانی در کمپ تمرینی و تدارکاتی پرتغال به سر می برد و تا ۲۱ مرداد این اردو ادامه خواهد داشت. البته جاهدی نسبت به قبل شرایط خوبی دارد و با روحیه بالایی تمرینات خود را برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو پیگیری می کند.وضعیت قایقرامهدوی نیا در پایان زمان اعزام قایقرانان به پارالمپیک توکیو را سوم شهریور عنوان کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *