شناسه خبر: 34081 منتشر شده در مورخ: 1400/4/31 ساعت: 14:07 گروه: ورزشی  
شرایط تمرینی خوبی در رشت داریم

شرایط تمرینی خوبی در رشت داریم

جودوکار وزن +100 کیلوگرم کشورمان گفت: یکی از بهترین اردو های آماده سازی ما هم اکنون در شهرستان رشت در حال برگزاری است.

به گزارش ایران سپیدمحمدرضا خیراللهزاده جودوکار سنگین وزن کشورمان اعزامی به پارالمپیک توکیو در گفتگو با ایران سپید گفت: از روز 27 تیر اردوی آمادگی ما در هتل کادوس شهرستان رشت آغاز شده و تا هفتم مرداد ادامه خواهد داشت. وی افزود: شرایط این هتل و سرویس های ما به سالن تمرین بسیار مناسب است و شرایط خوبی از نظر اسکان داریم. بعد از اردوی رشت، یک اردوی دیگر در تهران و در محل کمیته ملی پارالمپیک خواهیم داشت و بعد از آن به ژاپن اعزام می شویم

خیراللهزاده در خصوص حریفان تمرینی خود در این اردو گفت: به خاطر مشکلاتی که به سبب تعلیق فدراسیون جودو به وجود آمده بود، مشکلاتی را در زمینه حریف تمرینی داشتیم. اما خوشبختانه در این اردو، سعید کرجی، امیرمحمد بهمنی و علی فتاحی سه حریف تمرینی من هستند.

سه حریفی که 145، 165 و 120 کیلوگرم وزن دارند و برای من با وزن 125 کیلوگرم حریفان تمرینی خوبی محسوب می شوند. قرار است این نفرات در اردوی بعدی نیز حضور داشته باشند و انشا الله بتوانیم با تمرینات مناسب نتایج خوبی را در پارالمپیک برای کشورمان به ارمغان آوریم. خیراللهزاده در خصوص رقبای اصلی خود و رنکینگش در فدراسیون جهانی نابینایان گفت: رقبای اصلی من در پارالمپیک، به ترتیب از کشور های ازبکستان، گرجستان و کره جنوبی هستند که رنکینگ 2 تا 4 دسته سنگین وزن را در اختیار دارند. سه سال است که توانسته ام رنکینگ 1 را از آن خود کنم و از این نظر به همراه وحید نوری که رنک 2 دسته -90 کیلوگرم را در اختیار دارد، شرایط خوبی در توکیو داریم. چرا که جودوکاران رنک یک و دو، سرگروه می شوند و تا فینال به هم نمیخورند.

وی در پاسخ به این پرسش که انتظار پارالمپیک از جودوی نابینایان با کسب دو مدال نقره در ژاپن اثر منفی روانی بر روی آنها می گذارد یا خیر بیان کرد: ارزیابی پارالمپیک و دکتر محمودخانی که خود از جودوکاران قدیمی است متناسب با آخرین نتایج ما در تورنمنت باکو است که در آن مسابقات هم من و هم وحید نوری به مدال نقره رسیدیم. البته آقای خسروی وفا اعلام کردند در صورت کسب مدال طلا در پارالمپیک، تمامی پاداش ها و حقوق مربوط به مدال آوران طلا برای ما نیز محاسبه خواهد شد. وی در پایان گفت: از مردم می خواهم ما را دعا کنند و با انرژی های مثبتی که برای ما میفرستند، بتوانیم دو مدال خوشرنگ را بدست آوریم.امیر سرمدی

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *