شناسه خبر: 34066 منتشر شده در مورخ: 1400/4/28 ساعت: 11:41 گروه: اجتماعی  
آغاز تزریق واکسن کرونا بین جامعه معلولان اردبیل
مدیرکل بهزیستی اردبیل خبر داد

آغاز تزریق واکسن کرونا بین جامعه معلولان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: تزریق واکسن کرونا برای سالمندان و معلولان در استان اردبیل آغاز شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، بهزاد ستاری در مراسم اهدای این دستگاه‌های اکسیژن‌ساز در اردبیل اظهار کرد: بهزیستی استان اردبیل تلاش می‌کند تا از این دستگاه‌ها در جهت کمک به بیماران کرونایی به ویژه گروه‌های سنی سالمند و معلول استفاده کند که قطعا در این زمینه همکاری مشترکی را نیز با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خواهیم داشت. وی به تزریق واکسن کرونا به جامعه معلولان و سالمندان اشاره کرد و گفت: ما به تمامی تعهدات خود در این زمینه عمل کردیم و در دو مرحله تزریق واکسن برای همه سالمندان و معلولان در استان اردبیل انجام شده و از این جهت در کشور جایگاه برتر را به دست آوردیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در تلاش هستیم تا برای گروه‌های سنی دیگر که تحت پوشش سازمان هستند، تزریق واکسن در ماه‌های آینده انجام شود تا یک واکسیناسیون عمومی و ایمن‌سازی فراگیری را در این بخش شاهد باشیم.ستاری به بالا بودن هزینه خدمات روانشناختی اشاره کرد و افزود: در این زمینه ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم تا پوشش بیمه‌ای خدمات روانشناختی را در اولویت قرار داده و به عنوان مصوبه قانونی به دستگاه‌های بیمه‌ای ابلاغ کنند. وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هزینه خدمات روانشناختی و مشاوره‌ای بسیار بالاست، انتظار می‌رود با پوشش بیمه‌ای در این زمینه به جامعه هدف و گروه‌های سنی مختلف کمک شود تا از ظرفیت مشاوره‌ها بیشتر از گذشته استفاده شود.

ستاری اضافه کرد: اداره کل بهزیستی استان اردبیل به بیش از 58 هزار خانوار خدمات مستمر و مستقیمی را در طول سال ارائه می‌کند که این خدمات بخش‌های مختلفی را اعم از پرداختی‌های ماهانه و همچنین خدمات بیمه‌ای و درمانی شامل می‌شود.مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: رویکرد امسال کمک به ساخت واحدهای مسکونی برای جامعه معلولان و مددجویان و همچنین زنان سرپرست خانوار و کمک به اشتغال آنهاست که تسهیلات و منابع بانکی خوبی در این زمینه به استان اردبیل اختصاص یافته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *