شناسه خبر: 34032 منتشر شده در مورخ: 1400/4/23 ساعت: 17:27 گروه: اجتماعی  
۲۳ واحد مسکونی در استان تهران به معلولان واگذار می‌شود

۲۳ واحد مسکونی در استان تهران به معلولان واگذار می‌شود

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران گفت: همزمان با هفته بهزیستی ۲۳ واحد مسکونی در استان تهران به معلولان واگذار می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، محمود ابراهیمی با اشاره به اینکه هفته بهزیستی از ۲۲ تا ۲۹ تیرماه است، گفت: همزمان با سراسر کشور در واگذاری ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور ، ۲۳ واحد مسکونی نیز به مددجویان استان تحویل می شود. وی با اشاره به برنامه های هفته بهزیستی افزود: شعار این هفته در سال‌جاری، بهزیستی در گام دوم؛ هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده نام گرفته است. ابراهیمی اضافه کرد: تحویل دستگاه های اکسیژن ساز از طریق صندوق سازمان ملل متحد به مراکز نگهداری سالمندان از دیگر برنامه های ملی است که در استان تهران نیز، این دستگاه ها در اختیار سالمندان گرامی قرار می گیرند.

این مقام مسئول گفت: برگزاری نشست های تخصصی در قالب وبینار و ویدئو کنفرانس، کارگاه و دوره های آموزشی مجازی چون تاب آوری زنان، آموزش مربیان مراکز، مهارت های زندگی، غربالگری بینایی، شنوایی، ژنتیک، مشاوره، کنترل استرس، بخشی از برنامه های آموزشی این هفته است که در سراسر استان اجرا می شوند. مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران افزود: به بهره برداری رسیدن مراکز مختلف غیردولتی تخت نظارت ادارات شهرستان ها از قبیل سالمندان در ملارد، مثبت زندگی در قدس، شبه خانواده در تهران و پاکدشت، غربالگری شنوایی نوزادان در فیروزکوه و مرکز شلتر در ورامین از این نوع برنامه هاست. ابراهیمی گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، آثار مددجویان و برگزاری مسابقات ورزشی میان کارکنان ادارات و افراد مقیم در مراکز تحت نظارت و همچنین ارائه رایگان خدمات مراکز دولتی به مردم در حوزه های مختلف از دیگر برنامه های هفته بهزیستی است. وی افزود: توزیع سبد ارزاق و کارت خرید کالا میان مددجویان نیازمند از محوری ترین برنامه های بهزیستی شهرستان ها در طول سال است که در این هفته هم در دستور کار قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *