شناسه خبر: 34011 منتشر شده در مورخ: 1400/4/21 ساعت: 11:55 گروه: ورزشی  
سرمربی: ۱۶ نفر در اردوی تیم ملی شنای معلولان و جانبازان حضور دارند

سرمربی: ۱۶ نفر در اردوی تیم ملی شنای معلولان و جانبازان حضور دارند

سرمربی تیم ملی شنای جوانان جانبازان و معلولان گفت: هم اکنون ۱۶ شناگر در اردوی آماده سازی این تیم به میزبانی مراغه، حضور دارند. علیرضا ایزدی افزود: سومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات پاراآسیایی بحرین به مدت یک هفته به میزبانی مراغه در حال برگزاری است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه وضعیت اردویی و میزبانی از این تیم مناسب است، گفت: هم اکنون ۲ استخر در مراغه در اختیار این تیم قرار دارد که برای تمرین در دو نوبت صبح و عصر از آنها استفاده می شود.  وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی وجود این امکانات برای روند آماده سازی تیم مناسب و موثر بروده است. وی گفت: محل برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان، از نظر موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی نیز شرایط مناسبی دارد. وی افزود: در این اردوی آماده سازی، ۱۶ شناگر نوجوان و جوان حضور دارند که جنبه ارزیابی داشته و در آن نیز نفرات اصلی را برای اردوهای بعدی انتخاب خواهیم کرد. وی با اشاره به روند آماده سازی تیم ملی گفت: در این راستا، هر ماه یک اردوی آماده سازی خواهیم داشت، تا بتوانیم ورزشکاران را به شرایط مطلوب آماده سازی برسانیم.

وی افزود: ورزشکاران برخی استان های کشور به دلیل محدودیت های کرونایی، تمرینات استخری نداشته اند، لیکن در این اردوی آماده سازی در شهرستان مراغه تمرینات استخری را داریم. وی ادامه داد: از مسئولان مراغه که فرصت را به ورزشکاران جوان داده اند که روند مناسب آده سازی داشته باشیم، کمال تشکر را داریم. وی اضافه کرد: محل اردوی بعدی تیم ملی جوانان نیز با بررسی تمام شرایط وامکانات میزبانی های احتمالی، انتخاب خواهد شد. وی افزود: در سه دوره قبلی حضور در مسابقات پاراآسیایی ، موفق به کسب مدال شده ایم لیکن در دوره پیش رو به دلیل محدودیت های کرونایی و تمرینات محدود در شرایط فعلی، سطح آمادگی شناگران پایین است، اما تلاش داریم در اردوهای بعدی سطح آماده سازی را برای کسب موفقیت در این رقابت ها افزایش دهیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *