شناسه خبر: 34007 منتشر شده در مورخ: 1400/4/20 ساعت: 12:04 گروه: اجتماعی  
طراحی، تولید و توزیع بسته های آموزشی تقویت مهارت های نوشتاری مراکز مشکلات ویژه یادگیری

طراحی، تولید و توزیع بسته های آموزشی تقویت مهارت های نوشتاری مراکز مشکلات ویژه یادگیری

معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان: بسته آموزشی تقویت مهارت های نوشتاری مراکز مشکلات ویژه یادگیری در 20% مراکز

به گزارش ایران سپید از آموزش و پرورش استثنایی، مجید هداوند معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان استثنایی گفت: به منظور تقویت مهارت های حسی- حرکتی، مهارت توجه، مهارت ادراکی و مهارت های تحصیلی دانش آموزان، گروه برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری اقدام به طراحی و تولید بسته آموزشی تقویت مهارت های نوشتاری مراکز مشکلات ویژه یادگیری نموده است. 

 هداوند گفت: این معاونت در خصوص کیفیت بخشی خدمات مداخله ای مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری و اجرای برنامه های مصوب واحد، اقدام به طراحی و ساخت سه وسیله آموزشی در قالب یک بسته کمک آموزشی نموده است.

وی با بیان اینکه استفاده مناسب از وسایل کمک آموزشی می تواند در تثبیت آموخته های دانش آموزان موثر باشد و محیط آموزشی را پویا و فعال نماید، گفت:  هم چنین سبب مشارکت همه جانبه دانش آموزان در امر یادگیری  می شود و تجارب واقعی، عینی و حقیقی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

وی  همچنین از توزیع بسته آموزشی در بین 20 درصد از مراکز دولتی مشکلات ویژه یادگیری در ۳۲ استان، با در نظر گرفتن الویت تمرکز زدایی در سطح کشور و استان ها خبر داد .

 هداوند در پایان گفت: محتویات این بسته آموزشی شامل، جعبه ماسه با 6 قلم وسیله، مهره چین با 4 قلم، تخته و کش با محتویاتی شامل 4 قلم وسیله، می باشد که در جریان تدریس جهت تفهیم بهتر مطالب درسی و یادگیری موثر توسط معلم و دانش آموز به کار می روند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *