شناسه خبر: 34002 منتشر شده در مورخ: 1400/4/20 ساعت: 11:53 گروه: اجتماعی  
کاشان از زیر ساخت‌های مناسب معلولان برخوردار نیست
مدیرعامل کانون ناشنوایان و نیمه شنوایان کاشان:

کاشان از زیر ساخت‌های مناسب معلولان برخوردار نیست

مدیرعامل کانون ناشنوایان و نیمه شنوایان کاشان گفت: هر چند که شهرستان کاشان از زیر ساخت های مناسب معلولان برخوردار نیست، اما تلاش کرده ایم که با استفاده از ظرفیت های مختلفی که در اختیار داریم، روحیه اعتماد به نفس و خودباوری آنها را شکوفا کنیم .

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، کبری اسماعیل بیگی اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش جوانان از روز سه‌شنبه ۱۵ تیرماه در استانبول ترکیه آغاز شد که حسین کاظمی لتحری دانش آموز نیمه شنوای کاشانی در وزن ۷۹ کیلوگرم نشان برنز این مسابقات را کسب کرد. وی افزود: کاظمی متولد اسفند سال ۱۳۸۲ است که در کلاس یازدهم رشته مکانیک تحصیل می کند، اما با توجه به اهمیت فعالیت های هنری و ورزشی در پرورش هوش اجتماعی و هیجانی این گروه از شهروندان، از سال ۱۳۹۵ ورزش کشتی را زیر نظر جواد ماشااللهی آغاز کرد.

مدیرعامل کانون ناشنوایان و نیمه شنوایان کاشان، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت کاظمی در رشته کشتی از سال ۱۳۹۶ زیر نظر مجتبی سرمستی  تمرین های خود را ادامه داده، به طوری که در آذر ۹۸، توانست همراه با علیرضا رمضانی در رده سنی نوجوانان رقابت های قهرمانی کشور مدال قهرمانی مسابقات را به دست آورد. وی با اشاره به اهمیت نقش خانواده در کشف و پرورش استعداد فرزندان، گفت: مسابقات ورزشی و جشنواره های علمی و فرهنگی، فرصتی برای شناسایی و نمایش استعدادهای توان‌یابان است که برای پرورش حسین کاظمی علاوه بر تلاش پدر و مادر، می توان از حمایت های مهدی و محمود کاظمی و همچنین عباس میمه ای به نیکی یاد کرد.

اسماعیل بیگی تاکید کرد: فعالیت های هنری و ورزشی مهمترین مولفه های اجتماعی شدن ناشنوایان و کم شنوایان است که مورد توجه مربیان کانون قرار دارد، به طوری که آذر ۹۶ سجاد ثابت نیا، مدال برنز کشتی آزاد ناشنوایان کشور در وزن ۸۶ کیلوگرم را به گردن آویخت و در فروردین ۹۳ با کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد.مدیرعامل کانون ناشنوایان و نیمه شنوایان کاشان گفت: مرداد ۹۶، محمدمهدی محمدی، دانش آموز ناشنوای کاشانی موفق به کسب مدال طلای کشوری رشته آمادگی جسمانی شد.وی افزود: سال‌هاست که این گروه از ورزشکاران در عرصه‌های مختلف افتخار آفرین بوده اند، اما نام و نشانی از آنها در جامعه نیست و مانند دیگر ورزشکاران و هنرمندان مورد توجه مسئولان و رسانه‌ها  نیستند.

اسماعیل بیگی تاکید کرد: هر چند که شهرستان کاشان از زیر ساخت های مناسب معلولان برخوردار نیست، اما تلاش کرده ایم که با استفاده از ظرفیت های مختلفی که در اختیار داریم، روحیه اعتماد به نفس و خودباوری آنها را شکوفا کنیم و قدردان همه افراد و گروه هایی هستیم که در این راه همراه ما بوده‌اند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *