شناسه خبر: 33991 منتشر شده در مورخ: 1400/4/19 ساعت: 12:29 گروه: اجتماعی  
برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان با عنوان "اثر موثر"

برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان با عنوان "اثر موثر"

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان گفت: عنوان جشنواره امسال "اثر موثر" است و آثاری که به جشنواره ارسال می‌شود باید بر اساس پرداختن به مشکلات، توانمندی‌ها و نیاز جامعه معلولان بوده و برای رفع مشکلات آنها تاثیر داشته باشد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایمنا، نوشین نیکوکار در خصوص فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان، اظهار کرد: تاکنون سه جشنواره رسانه‌ای معلولان به خوبی برگزار شده است و توان نگاران در باشگاه خبرنگاران معلول توانستند به خوبی توانمندی‌های خود را نشان دهند و مقام‌های خوبی کسب کنند.

وی ادامه داد: امسال قرار است جشنواره چهارم برگزار شود و عنوان جشنواره امسال "اثر مؤثر" است و آثاری که به جشنواره ارسال می‌شود باید بر اساس پرداختن به مشکلات، توانمندی‌ها و نیاز جامعه معلولان و تأثیری برای رفع مشکلات داشته باشد.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان با اشاره به تفاوت جشنواره امسال با سال‌های قبل، تصریح کرد: صاحب اثر باید نحوه و میزان تأثیر اثر خود در تفکر مسئولان ذی ربط و مردم را به نحو محسوس ضمیمه و پیوست اثر کند و مشخص کند که اثر وی تا چه میزان در رفع مشکل مربوط به معلولان تأثیر داشته است و توانسته معضلی را از جامع معلولان بکاهد.

وی با بیان این که جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جشنواره در دو بخش اصلی و جانبی برگزار می‌شود که بخش اصلی شامل عکس تک فرم، مجموعه عکس، گزارش تصویری، گزارش مکتوب، گفت‌وگو و مصاحبه مکتوب، مقاله اجتماعی، مصاحبه تصویری و کلیپ است و بخش جانبی شامل تیتر نویسی، خبرنویسی، فن بیان، داستان کوتاه، طنز مکتوب، دل نوشته و کاریکاتور است.

نیکوکار در خصوص نحوه ارسال آثار به این جشنواره، اضافه کرد: انتشار آثار باید از ابتدای سال ۹۹ تا پایان مرداد ۱۴۰۰ باشد و شرکت در این جشنواره علاوه بر افراد معلول برای سایرین نیز آزاد است و آثار باید تا پایان مردادماه و از طریق واتساپ، ایتا، و یا تلگرام به شماره ۰۹۰۳۱۸۴۹۸۷۹ و یا ایمیل tavannegar۹۶@gmail.com ارسال شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *