شناسه خبر: 33963 منتشر شده در مورخ: 1400/4/13 ساعت: 11:08 گروه: اجتماعی  
افزایش قیمت زمین، مهم‌ترین چالش تامین مسکن معلولان

افزایش قیمت زمین، مهم‌ترین چالش تامین مسکن معلولان

رئیس اداره بهزیستی خرم‌دره گفت: افزایش قیمت زمین، مهم‌ترین چالش پیش روی تامین مسکن معلولان است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، شهرام رجبی با اشاره به در پیش رو بودن هفته بهزیستی، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۱۵ معلول در شهرستان خرم‌دره از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند. وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که معلولان در خرم‌دره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکل تامین مسکن است، ادامه داد: بیش از ۲۰۰ خانوار تحت حمایت بهزیستی در خرم‌دره نیازمند تامین مسکن هستند که در حال حاضر با افزایش قیمت زمین و خانه‌های مسکونی در این حوزه با مشکل مواجه شده‌اند.

این‌ مسئول با یادآوری اینکه افزایش قیمت زمین یکی از چالش‌های پیش روی تامین مسکن مددجویی است، عنوان کرد: با توجه به افزایش قیمت زمین برای ساخت مسکن اختصاص زمین از زمین‌های ملی و بنیاد مستضعفان می‌تواند در این زمینه گره‌گشا باشد. رئیس اداره بهزیستی خرم‌دره با تاکید بر ضرورت افرایش مستمری‌های مددجویی، خاطرنشان کرد: هر چند امسال شاهد افزایش مستمری مددجویان بودیم اما باید در نظر داشت که بسیاری از معلولان در کنار هزینه‌های معیشتی، هزینه درمان نیز دارند که در برخی از مواقع این هزینه‌ها بسیار سنگین است که افزایش مستمری‌های مددجویی می‌تواند در حل مشکلات موثر باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *