شناسه خبر: 33962 منتشر شده در مورخ: 1400/4/13 ساعت: 11:09 گروه: ورزشی  
شناگران معلول به دنبال افتخارآفرینی در بازی های پاراآسیایی جوانان

شناگران معلول به دنبال افتخارآفرینی در بازی های پاراآسیایی جوانان

رییس انجمن پاراشنا گفت: با استعدادهای خوبی که در شنای معلولان کشف شده است به دنبال افتخارآفرینی و افزایش تعداد مدال های خود در بازی های پاراآسیای جوانان هستیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، محمدحسین اقبالی اظهار کرد: برای این که بتوانیم در بازیهای  پاراآسیایی جوانان در بحرین حضور موفقی در شنا داشته باشیم و تعداد مدالهای خود را نسبت به دوره قبل افزایش  دهیم، دو مرحله اردوی استعدادیابی در شنا برگزار کردیم که متاسفانه به دلیل شرایط کرونا چون امکان حضور تمام استانها در اردوی استعدادیابی وجود نداشت به نتایج مطلوبی دست پیدا نکردیم.

وی گفت: برای این که اردوی تیم ملی شنای جوانان را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی بحرین زودتر تشکیل دهیم، سعی داریم سومین اردوی استعدادیابی را با حضور ۲۵ نفر از شناگران مستعد در استانهای مختلف از ۱۸ تا ۲۵ تیر در صورت مساعد بودن شرایط از نظر ویروس کرونا برگزار کنیم، البته برای برگزاری این اردو تمام مقدمات کار انجام شده و منتظر تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان هستیم.

وی با اشاره به شناسایی شناگران مستعد در دو مرحله اردوی استعدادیابی، گفت: در جریان برگزاری دو مرحله اردوی استعدادیابی، شناگران خوبی در رده سنی جوانان شناسایی شدند که دور از انتظار بود، قطعا در صورت سرمایه گذاری و حمایت از آنها می توانیم تعداد مدال های شنا را هم در پاراآسیایی جوانان و هم پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین افزایش دهیم.

اقبالی در پایان با بیان این که هدف گذاری ما حضور در بازیهای پارالمپیک آینده است، افزود: در صورت داشتن اردوهای منظم و حمایت از شناگران، استعدادهای خوبی در شنای معلولان همانند شاهین ایزدیار شناسایی شده اند که می توانند در بازیهای پارالمپیک آینده حرفی برای گفتن داشته باشند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *