شناسه خبر: 33952 منتشر شده در مورخ: 1400/4/12 ساعت: 21:08 گروه: فرهنگی  
هیات مدیره تشکل‌های مردمی قرآن و عترت اصفهان انتخاب شدند

هیات مدیره تشکل‌های مردمی قرآن و عترت اصفهان انتخاب شدند

اعضای هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی،فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان روز پنجشنبه انتخاب شدند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری انتخابات استان اصفهان گفت :امروز این انتخابات در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای ۹ نفره اعضای هیات مدیره با هدف تسهیل‌گری امور موسسات قرآنی و عترت برگزار شد. فخرالدین اسماعیلی افزود: مرداد ماه سال گذشته ۲ اتحادیه زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز سازمان تبلیغات اسلامی تحت عنوان اتحادیه استانی موسسات و تشکل‌های مردمی،فرهنگی، قرآن و عترت تشکیل وانتخابات آن در چند استان کشور برگزار شد. وی تصریح کرد: امروز هم زمان در استان اصفهان و کردستان این انتخابات در حال برگزاری است و استان اصفهان دهمین استانی است که مجمع عمومی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: کاندیداها در ماموریت اساسنامه خود پیگیری و تسهیل‌گری گفتمان انس و الفت با قرآن در فضای کشور و استانی را در اولویت قرار داده‌اند. مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین پیوستن موسسه نابینایان و معلولان به این جمع را نشان نبود محدودیت برای ارائه خدمات به این قشر عنوان کرد. در این انتخابات علی فضیلتی، سید محمد قلمکاریان، محسن رضوانی قهریزجانی، ولی الله جعفری فشارکی، سید محمد رضا علاء الدین، حسینعلی جان نثاری لادانی، سید مرتضی نیکزاد، محمدرضا ملکی ها،حسن صفرزاده تهرانی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و رضا یاوری،سودابه آذری،علی رضا کاظمی به عنوان عضو علی بدل اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی،فرهنگی، قرآن و عترت استان اصفهان برگزیده شدند. همچنین بازرسان اصلی مجمع حمید رضاتاجی،مهدی  بزرگزاد،لیلا جوانی و علل بدل طیبه ظهرابی بیشترین رای را به دست آوردند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *