شناسه خبر: 33951 منتشر شده در مورخ: 1400/4/12 ساعت: 21:03 گروه: ورزشی  
رشته‌های قهرمان پرور ورزش معلولان در سمنان با کمبود تجهیزات مواجه است

رشته‌های قهرمان پرور ورزش معلولان در سمنان با کمبود تجهیزات مواجه است

رئیس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان با اشاره به قهرمانی‌های ملی و بین‌المللی ورزشکاران این استان در رشته‌های تیراندازی و دو و میدانی گفت: سرمایه‌گذاری دراین ۲ رشته، قطعا قهرمانی‌ها و افتخارات بیشتری توسط ورزشکاران استان را رقم می‌زند اما این رشته ها با کمبود تجهیزات مواجه هستند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، نعمت نعمتی افزود: تهیه تجهیزات مورد نیاز ورزش جانبازان و معلولان گران قیمت است و به طور مثال، هر اسلحه برای رشته تیراندازی بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد و دویست میلیون ریال قیمت دارد. وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی ویژه معلولان و جانبازان در شهر سمنان در حال احداث است گفت: این مجموعه دارای سالن‌های چند منظوره برای ورزش‌های والیبال و فوتسال و سالن‌های جانبی است.

رئیس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: در حال حاضر چهار سالن ویژه جانبازان و معلولان در استان وجود دارد و با ساخت این مجموعه ورزشی تعداد سالن‌های استان به پنج عدد می‌رسد اما همچنان توسعه زیرساخت‌ها باید ادامه یابد زیرا به طور مثال رشته تیراندازی تنها در دامغان دارای زیرساخت است. نعمتی با بیان اینکه استخر شنای مناسب سازی‌شده برای معلولان در استان سمنان وجود ندارد افزود: با این همه، بیشتر از زیرساخت، به تجهیزات نیاز است و زیرساخت‌های موجود بسیاری از رشته‌ها را پوشش می‌دهد. رئیس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان بیان کرد: از پاییز گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در اعزام‌ ورزشکاران و برنامه‌های مختلف حمایت‌های خوبی از این هیات انجام داد اما در اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان همکاری بیشتری نیاز است. هیات جانبازان و معلولان استان سمنان ۳۶۳ ورزشکار سازمان‌یافته دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *