شناسه خبر: 33930 منتشر شده در مورخ: 1400/4/8 ساعت: 14:57 گروه: اجتماعی  
حمل و نقل عمومی مراغه نیازمند مناسب سازی است
معاون فرماندار:

حمل و نقل عمومی مراغه نیازمند مناسب سازی است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان مراغه گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان نیازمند مناسب سازی است و در این راستا ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی باید دستورالعمل های لازم را اجرا کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، محمد مقتومی در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان مراغه اظهار داشت: عملیاتی شدن مصوبات ستاد ضروریست و باید ادارات و نهادها نسبت به اجرای مصوبات طبق زمان بندی اعلامی اقدام کنند.  وی به ضرورت مناسب سازی اماکن ورزشی، فرهنگی و مذهبی برای استفاده جامعه معلولان شهرستان نیز تاکید کرد و گفت: علاوه بر ادارات باید در اماکن عمومی، پارک ها و پاساژها نسبت به مناسب سازی مجموعه ها اقدام شود.  وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲ درصد جامعه با معلولیت مواجه است و آذربایجان شرقی ششمین استان کشور از نظر معلولیت است و ضروری است که اقدامات عملی در جهت حمایت از معلولان در استان انجام گیرد.

وی اضافه کرد: در فصل تخصیص اعتبارات قرار داریم و دستگاه های شهرستان، نیازهای مناسب سازی خود را برآورد و سپس از دستگاه های اجرایی استان پیگیر اعتبارات لازم باشند.  وی ادامه داد: کمیته تخصصی تشکیل یافته نیز در بازدید از ادارات و اماکن مختلف راهکارهای عملیاتی را ارائه کند که امکان اجرایی برای آن وجود داشته باشد. رییس اداره بهزیستی مراغه نیز در این جلسه گفت: تاکنون ۵ هزار و ۸۰۰ معلول در شهرستان از سوی اداره بهزیستی شناسایی شده است. محمد جباری گفت: مناسب سازی ادارات در اولویت ستاد قرار دارد و با اتمام ادارات مناسب سازی معابر و اماکن عمومی را در برنامه قرار خواهیم داد.

آخرین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان مراغه یازدهم اسفندماه سال گذشته برگزار و در این جلسه فرماندار شهرستان از مناسب سازی ۶۰ درصد محیط‌های شهری و ادارات شهرستان برای معلولان و جانبازان خبر داد و خواستار ورود جدی شهرداری و نظام مهندسی  به این موضوع شد. شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *