شناسه خبر: 33876 منتشر شده در مورخ: 1400/3/31 ساعت: 15:34 گروه: اجتماعی  
حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از بیماران صعب‌العلاج و معلولان

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از بیماران صعب‌العلاج و معلولان

مدیرعامل بنیاد احسان گفت که به همت این بنیاد که وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام است، در سال گذشته با هزینه ۴۰۵ میلیارد ریال، از بیماران صعب‌العلاج و معلولین حمایت شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، سعید سلیمانی افزود: با تشکیل قرارگاه جهادی سلامت در سال گذشته، بالغ بر ۴۰۵ میلیارد ریال حمایت در خصوص بیماران صعب‌العلاج، سالمندان و معلولین ساکن مناطق کم‌برخوردار حمایت شد. سعید سلیمانی افزود: بیش از ۵۰ هزار بیمار صعب‌العلاج، سرطانی و خاص در سال گذشته با حمایت بنیاد احسان وارد چرخه درمان شده‌اند و در سال جاری نیز با افزایش اعتبار، این حمایت چند برابر خواهد شد.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام برنامه بلندمدتی را برای کاشت حلزون گوش نوزادان دنیال می‌کند و در قرارگاه سلامت با کاشت حلزون گوش ۵ هزار کودک دارای ضعف شنوایی، این نعمت برایشان فراهم شد. سلیمانی خاطرنشان کرد: در پویش چرخ زندگی تاکنون به ۱۲۰۰ معلول جسمی و حرکتی یا سالمندان نیازمند، ویلچر اهدا شده است. وی عنوان کرد: بنیاد احسان همچنین با اعتباری به ارزش ۷ میلیارد ریال خدمات درمانی و دارویی در مناطق محروم کشور توزیع و ارائه کرده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *