شناسه خبر: 33866 منتشر شده در مورخ: 1400/3/30 ساعت: 11:02 گروه: اجتماعی  
بهره‌مندی افراد تحت پوشش بهزیستی از خدمات بیمه درمان و نسخه‌پیچی با ارائه کد ملی

بهره‌مندی افراد تحت پوشش بهزیستی از خدمات بیمه درمان و نسخه‌پیچی با ارائه کد ملی

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بهزیستی کشور از الکترونیکی شدن تمامی خدمات بیمه درمان و نسخه‌پیچی برای افراد تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: از تیرماه ۱۴۰۰ افراد با ارائه کد ملی می‌توانند از خدمات درمان در مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

به گزارش ایران سپید «محمد عباسی» معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بهزیستی کشور از الکترونیکی شدن تمامی خدمات بیمه درمان و نسخه‌پیچی برای ۷۲۲ هزار و ۸۸۸ خانوار تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: ۳۱ خردادماه هر سال اطلاعات بروز بیمه مددجویان و معلولان برای استفاده از دفترچه بیمه سلامت در سامانه بارگذاری شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بهزیستی کشور، عنوان کرد: حذف دفترچه بیمه سلامت مددجویی از تیر ۱۴۰۰

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اطلاعات همه افراد تحت پوشش بهزیستی که در سامانه ارمغان ثبت‌نام شده‌اند و از بیمه دیگری برخوردار نیستند، به بیمه سلامت اعلام می‌شود، افزود: براساس قانون برنامه ششم توسعه، بیمه سلامت مجری و سازمان بهزیستی کشور به عنوان ناظر و ارائه‌دهنده اطلاعات سالانه در ای خصوص اقدام می‌کنند.

وی در پایان از الکترونیکی شدن تمامی خدمات بیمه درمان و نسخه‌پیچی برای افراد تحت پوشش بهزیستی ابراز خرسندی کرد و گفت: از تیرماه ۱۴۰۰ دفترچه بیمه مددجویی حذف می‌شود و افراد تحت پوشش بهزیستی با کد ملی خود می‌توانند از خدمات درمان در مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *