شناسه خبر: 33865 منتشر شده در مورخ: 1400/3/30 ساعت: 11:16 گروه: ورزشی  
ملی‌پوش پاراقایقرانی: ۱۰ مدعی کسب مدال در توکیو حضور دارند

ملی‌پوش پاراقایقرانی: ۱۰ مدعی کسب مدال در توکیو حضور دارند

پارالمپین قایقرانی مردان ایران با اشاره به حضور خود در بزرگترین رویداد ورزشی معلولان جهان گفت: در رشته کانو در توکیو ۱۰ قایقران حضور دارند که همگی مدعی رسیدن به مدال هستند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، «اسلام جاهدی» با بیان اینکه پارالمپیک جایی برای اشتباه نیست اظهار داشت: در رشته کانو ۱۰ سهمیه به کشورها داده شده و من نیز به عنوان بهترین ورزشکار قاره کهن این سهمیه را کسب کردم. تمامی نفرات از بهترین‌های دنیا به شمار می‌روند. وی ادامه داد: در مدت کوتاهی که از حضورم در قایقرانی می‌گذرد، همواره نگاهم به بالاترین رده بوده و خواهد بود. در کمتر از چهار سال قهرمانی ایران و آسیا را تجربه کردم و اکنون یکی از ورزشکاران استان هرمزگان هستم که در پارالمپیک حضور دارم. این افتخارات با تلاش و پشتکار به دست آمده و حضور در بهترین سطح ورزشی دنیا قابل قیاس با  هیچ تورنمنتی نیست. البته تنها به حضور در توکیو بسنده نخواهم کرد بلکه به دنبال آن هستم که در ژاپن برای کاوران ورزشی ایران مفید باشم.تنها پارالمپین قایقرانی مردان ایران گفت:‌حس رسیدن به پارالمپیک بسیار لذت بخش است و باید از تمام مربیان و مسوولان ورزش کشور که راه را برای حضورم در توکیو فراهم کردند تشکر کنم.

این حضور نتیجه زحمات گروهی بود که برای من تلاش کردند تا بتوانم در این رشته به افتخاراتی دست پیدا کنم. به دنبال آن هستم که با نتیجه خوب در توکیو پاسخ تمام زحمات آنان را بدهم. همچنین باید از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی تشکر کنم که نام من را برای بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان در لیست قرار دادند.جاهدی در زمینه کسب مدال در پارالمپیک نیز گفت: کسب مدال پارالمپیک در بین بهترین ورزشکاران جهان کار ساده‌ای نیست. در مسابقات مجارستان  رقابت خوبی داشتم اما نقاط ضعف موجب شد تا از رسیدن به مدال باز بمانم. بعد از این مسابقات با کمک کادر فنی و مشاوران خود ضعف‌ها را برطرف خواهم کرد.

اسلام جاهدی در مسابقات کاپ جهانی مجارستان که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد با کسب عنوان برترین ورزشکار قاره کهن توانست جواز حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کند. جاهدی که عنوان قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد از سوی کمیته ملی پارالمپیک در لیست اعزام قرار گرفته و قرار است اوایل شهریورماه به توکیو برود. پارالمپیک توکیو از چهارم تا شانزدهم شهریورماه در ژاپن برگزار خواهد شد و کاروان ایران با ۵۹ ورزشکار و ۲۰ مربی راهی سرزمین آفتاب می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *