شناسه خبر: 33855 منتشر شده در مورخ: 1400/3/28 ساعت: 19:35 گروه: فرهنگی  
آغاز ثبت نام دانش آموزان با نیازهای برای رقابت با دانش آموزان عادی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز

آغاز ثبت نام دانش آموزان با نیازهای برای رقابت با دانش آموزان عادی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز

محمدحسن عظیم عراقی، معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش وپرورش استثنایی از آغاز ثبت نام دانش آموزان برگزیده با نیازهای ویژه استان ها برای رقابت با دانش آموزان عادی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

به گزارش ایران سپید از آموزش و پرورش استثنایی، محمدحسن عظیم عراقی، ضمن اشاره به ارسال نامه معرفی دانش آموزان برتر در بخش آوایی و پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز به استان ها، گفت: به منظور گسترش فرهنگ قرآن و نماز و نیز شناخت اهل بیت علیهم السلام، دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم با آسیب بینایی و جسمی– حرکتی که در مرحله استانی رتبه های نخست را کسب نموده اند، به منظور رقابت با دانش آموزان عادی سراسر کشور معرفی می شوند.

وی افزود: سی نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش آوایی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و در بخش پژوهشی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، در تیر ماه 1400 برگزار می گردد.
عظیم عراقی ضمن بیان این مطلب که گروهی از دانش آموزان در رشته های قرائت، حفظ و تفسیر قرآن، اذان، احکام، انشاء نماز، شناخت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با دیگر دانش آموزان برگزیده استان ها برای کسب رتبه های برتر تلاش می نمایند، گفت: خوشبختانه در دوره های قبل شاهد کسب مقام های مختلف کشوری از طرف دانش آموزان با نیازهای ویژه بوده ایم و امیدواریم که امسال نیز شاهد نمایش خود باوری آنان باشیم.
وی افزود: مدارک و مستندات منتخبین، می بایست تا اول تیرماه به سازمان ارسال گردد تا پس از داوری، مشخصات افراد حائز شرایط در سامانه ویژه مسابقات ثبت گردد.
معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در نظر داریم  این گروه از دانش آموزان تحت حمایت علمی اساتید مجرب در رشته های مربوطه قرار گیرند و پیش از شرکت در مسابقات، با همکاری ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها و دعوت از اساتید مربوطه دانش آموزان را از جهت علمی و روحی آماده نماییم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *