شناسه خبر: 33846 منتشر شده در مورخ: 1400/3/26 ساعت: 15:03 گروه: ورزشی  
سرپرست ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان تعیین و منصوب شد

سرپرست ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان تعیین و منصوب شد

مسوؤل روابط عمومی ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان، گفت: سرپرست جدید ورزش جانبازان و معلولان زنجان از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان تعیین و منصوب شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، فرشید استجلو،افزود: طیب امیری، مسوؤل بسیج ورزشکاران استان زنجان با حفظ سمت سکان هدایت ورزش های جانبازان و معلولان این استان را تا برگزاری مجمع انتخابات هیات، عهده دار خواهد بود.

وی اظهار داشت: مهدی مرادی که به مدت چهار سال در مسیر پیشبرد امور و اهداف این رشته ورزشی تلاش و فعالیت می کرد از اوایل ماه جاری مسوؤلیت هیات را واگذار کرد و اگر شرایط اجازه دهد در این صورت مجمع انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار خواهد شد. مسوؤل روابط عمومی هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه در بیش از ۱۵ رشته مختلف ورزشی اعم از بوچیا، دو و میدانی، والیبال نشسته، شنا، بسکتبال باویلچر، فوتبال هفت نفره، بدمینتون، تکواندو، تنیس روی میز، وزنه برداری، تیراندازی و دوچرخه سواری، فعال هستند، گفت: ورزشکاران فعال در این رشته های ورزشی، همواره با توان و انگیزه قوی و بالاتر در میدان رقابت ها حاضر می شوند و با کسب پیروزی های غرور آفرین نشان می دهند که معلولیت به هیچ وجه محدودیت نیست.

استجلو، افزود: این ورزشکاران همواره در میادین برون مرزی فخرآفرین هستند و در رویدادهای جهانی و پارالمپیک با قرار گرفتن در ترکیب تیم های ملی اعزامی به مسابقات برون مرزی سهم بسزایی را در به اهتزار درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان داشته و دارند. مهدی مرادی ۲ خرداد ماه سال ۹۶ با کسب ۱۴ رای از ۱۵ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان را دراختیار گرفت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *