شناسه خبر: 33828 منتشر شده در مورخ: 1400/3/24 ساعت: 13:55 گروه: اجتماعی  
شروع فعالیت پایگاه های تابستانی دانش آموزان استثنایی در سال 1400
معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی خبر داد

شروع فعالیت پایگاه های تابستانی دانش آموزان استثنایی در سال 1400

محمدحسن عظیم عراقی، معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش وپرورش استثنایی از شروع فعالیت پایگاه های تابستانی دانش آموزان استثنایی در سال 1400 خبر داد.

به گزارش ایران سپید از سازمان آموزش و پرورش استثنایی، محمدحسن عظیم عراقی، معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی  با بیان اینکه دستورالعمل پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه به ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها ارسال شده است، گفت: برگزاری پایگاه های اوقات فراغت در شرایط قرمز و نارنجی کرونا به صورت غیر حضوری است و در شرایط  آبی کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت  اختیاری  و حضوری پیش بینی شده است.

وی افزود: مدیران مدارس پس از اعلام آمادگی و ثبت عنوان پایگاه در سامانه همگام، باید نسبت به اطلاع رسانی مناسب به دانش آموزان اقدام  نمایند.

 عظیم عراقی در ادامه گفت:  دانش آموزان علاقه مند می توانند از اول تا دهم تیرماه به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت نام و اعلام آمادگی خود اقدام نمایند و  کلاس های آموزشی، ورزشی و مهارتی در طی 6 هفته و از 14 تیرماه لغایت پایان مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود : پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه فرصتی برای تمرین مهارت آموزی آن ها است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *