شناسه خبر: 33821 منتشر شده در مورخ: 1400/3/24 ساعت: 09:56 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه دوشنبه 24 خرداد 1400

روزنامه دوشنبه 24 خرداد 1400

عناوین امروز:صدور کارت بانکی بریل برای نابینایان-وام اجاره ۷۰ میلیون تومان شد-پاسخ سازمان بهزیستی درخصوص انتشار گزارش سازمان بازرسی کشور-نکات تغذیه‌ای برای کاهش آرسنیک برنج-حضور کاروان پارالمپیک ایران در توکیو ۲۰۲۰ با ۵۹ ورزشکار-بازداشت همسایه ای که در خانه دوست ۳۰ ساله اش دوربین نصب کرد.

روزنامه «ایران سپید»

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

۳ ذوالقعده ۱۴۴۲

۱۴  ژوئن ۲۰۲۱

سال بیست و پنجم شماره ۶۷۲۲

خبرگزاری جمهوری اسلامی       مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وب سایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

........عناوین این شماره......

*صدور کارت بانکی بریل برای نابینایان

*وام اجاره ۷۰ میلیون تومان شد

*پاسخ سازمان بهزیستی درخصوص انتشار گزارش سازمان بازرسی کشور

*نکات تغذیه‌ای برای کاهش آرسنیک برنج

*حضور کاروان پارالمپیک ایران در توکیو ۲۰۲۰ با ۵۹ ورزشکار

*بازداشت همسایه ای که در خانه دوست ۳۰ ساله اش دوربین نصب کرد

 

...........اخبار ویژه

*صدور کارت بانکی بریل برای نابینایان

رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب‌سازی کشور از صدور کارت بانکی بریل برای نابینایان خبر داد و گفت: از این پس نابینایان قادر خواهند بود اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و تاریخ انقضا را روی کارت‌های خود با خط بریل بخوانند.

 ابراهیم کاظمی مومن‌سرائی افزود: اقدامات بهینه‌سازی خدمات بانکی از سال گذشته آغاز شده و سال گذشته مکاتبات زیادی با بانک مرکزی داشتیم و در دو موضوع مناسب‌سازی فضای فیزیکی بانک‌ها و همچنین مناسب‌سازی ارائه خدمات به نابینایان ورود کردیم و بانک مرکزی از این مساله خیلی استقبال کرد.

وی اضافه کرد: با مکاتبات‌ انجام‌ شده با مدیران عامل بانک‌ها موافقت شد تا خدمات برای نابینایان بهینه شود. اکنون دستورات لازم ابلاغ شده و مقرر شد تا در هشت بانک، باجه‌ای برای ارائه خدمت به معلولان، جانبازان و نابینایان بدون نوبت اختصاص یابد.

مومن سرائی اظهار داشت: صدور کارت بانکی به صورت برجسته با درخواست فرد نابینا انجام می‌شود و به بانک‌ها اعلام شده که اگر این درخواست در همه شعب به صورت آنی ممکن نباشد، خود بانک‌ها درخواست را به بانک مرکزی بفرستند.

امکان بهره‌مندی نابینایان از چک بدون داشتن فرد امین

رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب‌سازی کشور از خدمت دیگری برای نابینایان در بانک‌های کشور خبر داد و گفت: مقرر شده تا امکان اخذ تعهدنامه برای نابینایان داوطلب برای استفاده از چک بدون داشتن فرد امین، ایجاد شود.

مومن‌سرائی افزود: هرچند این موضوعات به بانک‌ها ابلاغ شده اما باز هم کوتاه نیامدیم و مکاتبه‌ای با همه بانک‌ها انجام دادیم و فرمتی در زمینه میزان مناسب‌سازی ارسال کردیم تا به ما پاسخ دهند و براساس این فرمت‌ها، وضعیت مناسب‌سازی آنها را بررسی و چند بار پیگیری کردیم و اکنون نیز در حال جمع‌بندی پاسخ بیش از ۲۰ بانک هستیم که به زودی گزارش آن اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: اقداماتی در زمینه مناسب‌سازی محتوای اینترنت‌بانک‌ها و وب‌سایت‌های بانکی برای ارائه خدمات الکترونیک انجام و مقرر شده است تا امکان گویاسازی در نرم‌افزارهای موبایلی موجود در دستورکار بانک‌ها قرار گیرد.

حدود ۲۰۰ هزار نفر از افراد دارای نابینایی و کم‌بینایی تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که ۱۳ درصد کل افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی را تشکیل می‌دهد.

 

.........اخبار روز

*وام اجاره ۷۰ میلیون تومان شد

وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام ودیعه مسکن در تهران از ۵۰ به ۷۰ میلیون تومان خبر داد؛ در دیگر کلانشهرها و سایر شهرها نیز به ترتیب ۴۰ و ۲۵ میلیون تومان خواهد بود./ ایسنا

* ۲۵خرداد آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت تقاضای وام

مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی ۲۵ خرداد ماه به پایان می‌رسد، بر همین اساس دانشجویان متقاضی وام‌های دانشجویی می‌توانند برای ثبت نام وام‌های شهریه، مسکن متاهلی، ضروری، تحصیلی و ویژه دکتری در مهلت باقیمانده با مراجعه به سامانه صندوق رفاه درخواست خود را ثبت کنند.

 متقاضیان وام ویژه دکتری از منابع صندوق رفاه دانشجویان تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ و متقاضیان از بانک طرف تعهد صندوق تا ۱۵ تیر ۱۴۰۰ برای ثبت تقاضای خود فرصت دارند.

* انتخابات تمام الکترونیک شوراها در 24 مرکز استان و 33 شهر

شجاعان: در این شهرها، رای دهندگان به جای تعرفه کاغذی از کارت الکترونیکی، استفاده می کنند.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور: رای دهندگان با مراجعه به دستگاه های الکترونیکی و وارد کردن کد داوطلب مورد نظر، رای خود را ثبت می کنند.

احراز هویت با قرار دادن کارت ملی در داخل دستگاه از طریق پایگاه ثبت احوال انجام می‌شود.

*محموله جدید چند میلیونی واکسن در راه است

سازمان غذا و دارو:

محموله جدید چند میلیونی واکسن در راه است.

ان‌شاءلله درطول این هفته اولین‌ محموله میلیونی تولید داخل را خواهیم داشت.

همه تاییدیه‌ها ومدارک با نظارت مستقیم وزیربهداشت مجوزها صادر می شود.

پلتفرم و برند واکسن روسی در ایران بزودی تولید می‌شود/ایسنا

 

...........گزارش ویژه

*پاسخ سازمان بهزیستی درخصوص انتشار گزارش سازمان بازرسی کشور

در پی گزارش سازمان بازرسی کل کشور و تضاد میان محتوای رسمی این گزارش و آن چه در رسانه ها منعکس شده است، سازمان بهزیستی، جوابیه ای را به شرح ذیل صادر کرد.

سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر از اقدامات سازمان محترم بازرسی کل کشور و سازمان محترم اطلاعات استان تهران در بررسی عملکرد و برنامه‌های معاونت پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان تهران، نکاتی را به دلیل تضاد فاحش میان محتوای گزارش رسمی سازمان محترم بازرسی با آن چه در رسانه‌ها منعکس شده است، به شرح ذیل اعلام می‌نماید:

۱- گزارش مذکور مربوط به بازه زمانی سال‌های ۹۴ الی ۹۷ بوده است و تخلفات گزارش شده مربوط به دوره مدیریت فعلی سازمان بهزیستی نمی‌ باشد.

۲- به استناد گزارش منتشره، انحراف هزینه‌ کرد بخشی از اعتبارات تخصیصی در غیر مورد معین شده جزء اعتبارات حمایتی و مستمری مددجویان و معلولان نبوده و جابجایی صورت گرفته مربوط به فعالیت‌های تخصصی حوزه پیشگیری بوده است.

۳- با تاکیدات رئیس فعلی سازمان بهزیستی در موضوع شفافیت و مبارزه با فساد، دفاتر نظارتی سازمان بهزیستی (دفتر مرکزی حراست و دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد) در عمل به وظایف ذاتی خود و بر اساس اطلاعات به دست آمده در سال ۹۸ به موضوع مذکور ورود نموده و پس از بررسی‌ های فراوان ضمن کشف تخلفاتی در جابجایی اعتبارات حوزه پیشگیری، علاوه بر عزل مدیرکل وقت، متخلفین به تخلفات اداری سازمان و دستگاه محترم قضایی معرفی نموده است. در حال حاضر استقرار و فعالیت سامانه دیدبان، سامانه پرداخت متمرکز مستمری، سامانه پرداخت کمک به مراکز غیردولتی، سامانه فرزندخواندگی، سامانه پرداخت شهریه دانشجویی و ... به عنوان اقدامات شاخص بهزیستی در مبارزه با فساد و کمک به شفافیت فرایندها و جلوگیری از تکرار چنین تخلفاتی، پیاده ‌سازی شده است.

۴- هم‌ اکنون مستمری جامعه هدف و سایر پرداخت‌های مالی موردی مددجویی به صورت متمرکز و الکترونیکی مستقیماً به حساب مددجویان پرداخت می‌ شود. در گذشته به دلیل فراهم نبودن و بسترهای الکترونیکی ارتباطی میان این سازمان و سازمان ثبت احوال، امکان شناسایی سریع افراد متوفی فراهم نبوده و امکان داشت تا مدتی پس از فوت مددجو مستمری همچنان به حساب وی واریز گردد. اینک با برقراری ارتباط الکترونیکی با سازمان ثبت احوال و گزارش‌ گیری وضعیت مددجویان، این مشکل مرتفع شده است.

شایان ذکر است که برداشت از وجه واریزی به حساب تمامی افراد اعم از مددجو و غیرمددجو تابع قوانین و مقررات پولی و بانکی کشور است و در صورت فوت مددجو همانند سایر افراد جامعه پس از طی مراحل انحصار وراثت، وجه موجود در حساب، متعلق به خانواده متوفی می‌ باشد و امکان برداشت توسط سازمان بهزیستی و یا سوء‌استفاده شخصی از آن وجود ندارد. ضمناً برای اولین بار حوزه ‌های نظارتی سازمان بهزیستی به وجود اشکال فوق‌ الذکر پی برده و موضوع را به دستگاه‌ های قضایی و نظارتی کشور گزارش نموده است.

۵- در خصوص اختصاص پلاک ویژه معلولان عزیز، سازمان بهزیستی بر اساس دستورالعمل کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت صرفاً مرجع صدور معرفی‌نامه افراد معلول واجد شرایط به پلیس راهور ناجا می‌ باشد و سایر فرایند اعطای پلاک ویژه معلولان توسط پلیس محترم راهور انجام می ‌شود.

۶- با توجه به پرداخت متمرکز و الکترونیکی مستمری و کمک‌ های مالی موردی از طریق حساب بانکی به مددجویان، توزیع کارت هدیه با هر شکل و عنوان، مدت‌هاست در سازمان بهزیستی منسوخ شده است. این امر در خصوص پرداخت‌های پرسنلی نیز صدق می‌ کند.

در پایان اعلام می‌ شود که سامانه رسیدگی به شکایات و تخلفات احتمالی "دیده بان" با شماره ۱۴۸۲ آماده دریافت شکایات و درخواست‌ های جامعه محترم هدف سازمان می‌ باشد تا با مشارکت هم به گسترش شفافیت و اجرای عدالت کمک نماییم.

 

.......آموزش

*نکات تغذیه‌ای برای کاهش آرسنیک برنج: یک کارشناس تغذیه گفت: برنج غذای اصلی و تامین کننده بخش عمده انرژی افراد در بسیاری از نقاط جهان است. آلودگی برنج با فلزات سنگین یکی از موارد محتمل آلودگی‌های محیطی است که طی آن تحت شرایط خاصی از قبیل آلودگی آب، خاک و نزدیکی مزارع برنج به مراکز صنعتی و فاضلاب‌های مربوطه، عناصر سنگین به برنج منتقل شده و در آن تجمع پیدا می‌کنند. 

به نقل از ایرنا، میترا جودکیان افزود: شایع‌ترین موارد گزارش شده، آلودگی برنج با آرسنیک، کادمیم، جیوه و سرب است. این عناصر نقشی در رشد و حیات انسان ندارند و دریافت آنها در مدت طولانی باعث تجمع در ارگان‌هایی نظیر کبد، کلیه، خون و استخوان و ایجاد اختلال در عملکرد آنها می‌شود که مسمومیت و عوارضی از جمله سرطانزایی و  ایجاد نقص مادرزادی در نوزادان را به دنبال دارد.

بررسی‌ها نشان داده در برنج حدود ۱۰ برابر سایر غلات آرسنیک تجمع می‌کند؛ این عنصر در دانه‌های برنج در لایه سبوس بیرونی اطراف آندوسپرم متمرکز می‌شود و به این معنی است که برنج قهوه‌ای آرسنیک بیشتری نسبت به برنج سفید دارد.  

فرآیند آسیاب کردن، آرسنیک را از برنج سفید حذف می‌کند اما ۷۵ تا ۹۰ درصد از مواد مغذی آن را نیز از بین می‌برد.

برخی از روش‌های پخت تا حدود زیادی محتوای فلزات سنگین را کاهش می‌دهند با این حال اثر روش پخت بر این نوع آلودگی همواره یکسان نیست و در مطالعات، نوع واریته برنج، محتوای اولیه فلز سنگین، نوع فلز سنگین و آلودگی آب پخت، نوع ظروف مورد استفاده برای پخت و دمای آب به عنوان عوامل مداخله‌گر مورد بررسی قرار گرفته‌اند که بر تغییرات غلظت فلزات سنگین در برنج پخته شده تاثیرگذار هستند.

پخت برنج در کشورهای مختلف متفاوت بوده و بر میزان آرسنیک باقیمانده در برنج پخته شده موثر است؛ در روش کته کردن برنج یا پخت با مایکروفر، آب در برنج باقی مانده و هیچ گونه آرسنیکی از آن خارج نمی‌شود ولی در روش آبکشی مقداری از آرسنیک برنج خارج می‌شود. 

شستن برنج باعث کاهش آرسنیک به میزان ۵۰ درصد می‌شود. نتایج برخی از دیگر مطالعات نشان داده در برنج سفید بیشتر فلزات از طریق آب سرد و در برنج قهوه‌ای بیشتر از طریق آب گرم خارج می‌شود.

طبق توصیه متخصصان، پختن برنج با حجم زیاد آب روش دیگر پخت و بهترین روش برای کاهش میزان آرسنیک با کاهش حداقلی مواد مغذی برنج است؛ در این روش میزان ریزمغذی‌های برنج مثل ویتامین‌های گروه B از بین نمی‌رود و ارزش غذایی برنج حفظ می‌شود.

برای پخت برنج باید در یک قابلمه به ازای هر فنجان برنج خام چهار فنجان آب ریخته شود؛ بعد از به جوش آمدن آب، برنج از قبل خیسانده شده را درون قابلمه ریخته تا به مدت پنج دقیقه بجوشد.

بعد از پنج دقیقه برنج باید آبکش و آب آن دور ریخته شود، دوباره برنج باید داخل قابلمه ریخته و به ازای هر فنجان برنج این بار ۲ فنجان آب درون قابلمه ریخته شود؛ میزان حرارت زیر قابلمه کم و در قابلمه گذاشته شود تا آب برنج تمام و برنج دم بکشد.

در این روش ضمن حفظ ارزش غذایی برنج و ریزمغذی‌های آن، ۷۰ درصد آرسنیک از برنج به خصوص برنج سفید خارج می‌شود؛ این روش در هنگام تهیه برنج برای نوزادان و کودکان بسیار توصیه می‌شود زیرا آنها بیشتر در معرض خطر قرار گرفتن در معرض آرسنیک هستند. 

پخت برنج در ایران به روش آبکش کردن مرسوم است، در این روش اگرچه بخشی از آرسنیک برنج از بین می‌رود ولی ویتامین‌های محلول در آب برنج نیز در آن حل شده و دور ریخته می‌شوند؛ استفاده از روشی که اخیرا متخصصین توصیه کرده‌اند و در بالا شرح داده شد روش بهتری برای کاهش میزان آرسنیک در برنج است چراکه ویتامین‌های گروه B نیز در برنج حفظ می‌شوند.

اثر نوع ظرف در میزان غلظت فلزات سنگین باقیمانده در برنج جزئی است با این حال، پخت در ظرف آلومینیوم باعث افزایش آرسنیک در برنج می‌شود. خشکسالی‌های اخیر و کاهش آب‌های سطحی ضرورت کشت برنج با آب‌های زیرزمینی که منبع بالقوه آرسنیک هستند را افزایش داده است لذا برنج قبل از پخته شدن حتما باید مدت زمانی در آب خیسانده و شستشو داده شود تا آرسنیک آن خارج شود.

در برخی از منابع، خیساندن برنج به مدت سه ساعت و سه بار شستشو با آب فراوان برای ازبین بردن آرسنیک توصیه شده است.

 

.........ورزشی

*حضور کاروان پارالمپیک ایران در توکیو ۲۰۲۰ با ۵۹ ورزشکار

نشست خبری هادی رضایی، سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو برگزار شد.

وی در این نشست، به سؤالات اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کاروان، رشته های اعزامی، بودجه و ... پاسخ داد.

رضایی پیرامون رشته و نفرات اعزامی به این مسابقات گفت: در مجموع ۵۹ ورزشکار به بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ به این شرح اعزام می شوند:

پارا وزنه برداری: ۶ ورزشکار – ۲ نفر کادر فنی.

پارا دو و میدانی: ۱۴ ورزشکار (۱۳ آقا- یک خانم) – ۳ نفر کادر فنی.

پارا تیر اندازی با کمان: ۶ ورزشکار (۵ آقا – یک خانم) ۳ نفر کادر فنی.

والیبال نشسته: ۱۲ ورزشکار – ۲ نفر کادر فنی.

جودو: ۲ ورزشکار – ۲ نفر کادر فنی.

پارا تیر اندازی: ۳ ورزشکار (۳ خانم)  – ۲ نفر کادر فنی.

پارا قایقرانی: ۲ ورزشکار (یک خانم – یک آقا) – یک نفر کادر فنی.

بسکتبال با ویلچر: ۱۲ ورزشکار – ۲ نفر کادر فنی.

پارا تکواندو: ۳ ورزشکار (۲ آقا – یک خانم) – ۲ نفر کادر فنی.

سرپرست کاروان ایران در بازی های توکیو خاطر نشان کرد: ترکیب کادر همراهان اعزامی به بازی های پارالمپیک متشکل از ۵ نفر شامل محمود خسروی وفا و محمد تابع رئیس و دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، غلامرضا نوروزی سرپرست تیم پزشکی، بنده به عنوان سرپرست کاروان و علی فرجی معاون کاروان خواهد بود. همچنین ۱۶ نفر هم در قالب همراهان در ترکیب کاروان اعزامی به پارالمپیک توکیو حضور دارند و برای این دوره از بازی ها، ۱۷ نفر به عنوان نماینده رسانه معرفی شده اند. وی افزود: در رشته دوچرخه سواری هنوز کسب سهمیه نشده و تنها MQS توسط ورزشکار به دست آمده و منتظر استعلام از فدراسیون جهانی دوچرخه سواری هستیم و چنانچه پاسخ استعلام مثبت و شرایط نفر مورد نظر با سیاست های کمیته یکسان بود، اعزام صورت خواهد گرفت.

رضایی در خصوص مراسم رژه گفت: در خصوص شرایط مراسم افتتاحیه استعلام کرده ایم و منتظر پاسخ از کمیته بین المللی پارالمپیک هستیم. یک خانم و یک آقا نیز به عنوان پرچمدار انتخاب خواهند شد که اسامی نهایی آنها در نشست آتی جلسه هیات رئیسه اعلام می شود.

سرپرست کاروان خاطر نشان کرد: با توجه به پیش رو بودن بازی های پارالمپیک  و طبق نظر مساعد جناب آقای نوبخت، مقرر بود که ۶۰ درصد از بودجه تخصیصی به کمیته ملی پارالمپیک طی سه ماه نخست سال پرداخت شود تا مقدمات اعزام کاروان اعم از تهیه تجهیزات، رزرو هتل و بلیط و ... به خوبی انجام شود اما تاکنون از ۱۱۷ میلیارد بودجه مصوب تنها ۶ درصد یا معادل ۶ میلیارد آن طی دو ماه نخست سال جاری پرداخت شده است و بیم آن می رود که با این تاخیر در پرداخت، اعزام کاروان با مشکلات اساسی روبرو شود و امیدواریم که طی روزهای آتی پرداخت ها طبق برنامه انجام شود.

 

......حوادث

*بازداشت همسایه ای که در خانه دوست ۳۰ ساله اش دوربین نصب کرد

با شکایت یک زن از همسایه اش مردی ۶۴ ساله به جرم نصب دوربین های مخفی در خانه همسایه اش بازداشت شد."لی جونز" زن شاکی به ماموران پلیس بیرمنگام انگلیس بیان کرد که به طور تصادفی دوربین های مخفی متعددی را درخانه اش یافته که در مکان های مختلف جاسازی شده اند. با ادعای این زن تحقیقات پلیس آغاز و روشن شد که یکی از همسایگان ۳۰ ساله این زن به خاطر داشتن کلیدهای خانه او وارد خانه اش شده و در زمان مناسب دوربین های مخفی را جاسازی کرده است. به گفته "لی " او کلید منزلش را به "ایلیام نولان " ۵۹ ساله که ۳۰ سال با آنها آشنا بوده داده تا زمانی که در خانه نیست به گربه هایش غذا داده و گلدان هایش را آب دهند اما هرگز تصور نمی کرد که "ایلیام " در خانه اش دوربین مخفی جاسازی کرده و از او و زندگی اش جاسوسی کند. سخنگوی پلیس اسکاتلندیارد بیان کرد که می توان گفت همسایگان این زن از اعتماد او به شدت سوء استفاده کرده و زندگی خصوصی اش را زیر نظر گرفته اند از این رو متهم بازداشت شد. ما به مردم توصیه می کنیم تا در این گونه موارد دقت عمل لازم را داشته و در شناخت اطرافیان و همسایگانشان توجه بیشتری داشته باشند.

*خرید نوشیدنی و شیرینی با کارت بانکی بیمار کرونایی مرده

پرستاری که ۱۷ دقیقه پس از مرگ بیمار کرونایی ۸۳ ساله با کارت بانکی اش شیرینی و نوشیدنی گازدار خریده بود دستگیرو به خاطر رفتار غیر اخلاقی اش عذرخواهی کرد."عایشه بشارت" ۲۳ ساله به عنوان پرستار در بیمارستان بیرمنگام انگلیس مشغول به کار بوده که به خاطر رفتار غیر اخلاقی اش بازداشت و به ۵ ماه زندان و مدت ۱۸ ماه  تعلیق از کارش به محکوم شده است. گزارش های پلیس نشان میدهد که این پرستار به سرقت، کلاهبرداری و رفتار ناشایست با یک بیمار مرده کرونایی متهم شده است. دوربین های مداربسته بیمارستان هنگام خرید عایشه با کارت بیمارمرده  از وی فیلم گرفته است جالب آنکه این پرستارتنها ۱۷ دقیقه پس از مرگ بیمار دست به کارشده و خریدش را با پول های پیرزن ۸۳ ساله مرده  انجام داده است. این پرستار روز بعد نیز کارت بیمار را  همراه داشته و به قصد خرید دوباره با کارت پای دستگاه رفته اما به دلیل مسدودشدن کارت موفق به انجام این کار نشده است. "اندرو اسنودون "، افسر تحقیق در این باره ، گفت: "این یک نقض اعتماد و ناراحتی زننده برای خانواده مقتول بود و می توان گفت رفتاری زننده از سوی یک پرستار بوده که با آن برخورد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *