شناسه خبر: 33813 منتشر شده در مورخ: 1400/3/22 ساعت: 14:43 گروه: اجتماعی  
واکسیناسیون ۷۴ درصدی مددجویان مقیم مراکز شبانه‌روزی بهزیستی

واکسیناسیون ۷۴ درصدی مددجویان مقیم مراکز شبانه‌روزی بهزیستی

بیش از ۷۴ درصد از مددجویان مقیم در مراکز شبانه‌روزی توانبخشی سازمان بهزیستی در کشور واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا؛ سهمیه واکسن کرونا در مراکز شبانه روزی توانبخشی سازمان بهزیستی ۷۱ هزار و ۴۷۵ دوز بوده که تا ۱۵ خرداد جاری ۵۲ هزار و ۹۴۱ نفر معادل ۷۴.۷ درصد این واکسن را دریافت کرده اند. سازمان بهزیستی کشور پیش از این اعلام کرده بود که حدود ۵۱ هزار نفر اعم از سالمندان، افراد دارای معلولیت جسمی، حرکتی، هوشی، رشد و اختلال روان در مراکز شبانه روزی مقیم هستند.

کرونا همه آحاد جامعه را درگیر کرده و بیشترین کسانی که آسیب می بینند افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند، بنابراین سالمندان و افراد دارای معلولیت بیشتر در معرض آسیب هستند،  از این رو تلاش شد از ورود ویروس به مراکز بهزیستی جلوگیری کنیم. 900 مرکز غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور فعالیت دارند. ۱۷ هزار و ۴۸۱ نفر در مراکز بهزیستی، دوز مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کردند. تاکنون چهار میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۶۸ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۷۰۶ هزار و ۶۹۵ نفر نیز دوز دوم را دریافت کرده و واکسینه شده اند و در مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به چهار میلیون و ۹۸۷ هزار و ۹۶۳ دوز رسیده است. ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور(اسفند ۹۸) ۸۱ هزار و ۵۱۹ نفر از هموطنان جان باخته اند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *