شناسه خبر: 3380 منتشر شده در مورخ: 1393/1/27 ساعت: 09:07 گروه: اجتماعی  
انتقاد رئیس شورای شهر از نحوه توزیع آرم‌های طرح ترافیک و تبعیض بین خبرنگاران
در پنجاه و هفتمین جلسه شورا مطرح شد

انتقاد رئیس شورای شهر از نحوه توزیع آرم‌های طرح ترافیک و تبعیض بین خبرنگاران

رئیس شورای شهر تهران از نحوه توزیع آرم‌های طرح ترافیک توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت:‌ چرا آرم ترافیک به تمامی خبرنگاران داده نشده است.

به گزارش ایران سپیداحمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران در ادامه پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران  با چند تن از مهمانان از شهرداری از جمله معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری و همچنین مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران برگزار شد، با اشاره به صحبت‌های سیدجعفر تشکلی هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص توزیع آرم‌های طرح ترافیک، اظهار داشت:‌متاسفانه در توزیع آرم‌ها و کارت‌های طرح ترافیک شاهد تبعیض هستیم.

وی تصریح کرد: بنده در ابتدای صبح از چند نفر از خبرنگاران سؤال کردم که آیا طرح ترافیک دریافت کرده‌اند یا خیر که پاسخ اکثریت آنها خیر بود.

مسجدجامعی خاطرنشان کرد: ما به سیاست‌های توزیع کارت‌ها و آرم‌های طرح ترافیک انتقاد داریم و باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان این پرسش که چرا برای تمامی خبرنگاران آرم طرح ترافیک صادر نشده است، گفت:‌این تبعیض‌ها، پرسش‌هایی است که باید مسئولان حمل و نقل ترافیک شهر تهران به آن پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: باید سیاست‌های توزیع کارت‌ها و آرم طرح ترافیک به صورت کامل و شفاف بیان شود و این مطرح شود.

مسجدجامعی تاکید کرد: در خصوص توزیع کارت‌ها و آرم‌های طرح ترافیک گرچه تصمیم‌گیری می‌شود و نقش شورا در این زمینه چیست، نیز باید مسئولان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران پاسخ‌های خود را ارائه کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *