شناسه خبر: 33792 منتشر شده در مورخ: 1400/3/18 ساعت: 15:06 گروه: اجتماعی  
تاکید بر ضرورت مناسب‌سازی شعب اخذ رای برای مشارکت حداکثری افراد دارای معلولیت

تاکید بر ضرورت مناسب‌سازی شعب اخذ رای برای مشارکت حداکثری افراد دارای معلولیت

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور در هفدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور بر ضرورت مناسب‌سازی شعب اخذ رای ثابت و سیار برای مشارکت حداکثری افراد دارای معلولیت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش ایران سپید  از سازمان بهزیستی، «مهدی جمالی‌نژاد» معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور در هفدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با بیان اینکه به جز تهران بیش از ۱۴۰۰ شهر دیگر داریم که باید آموزش اعضای شوراها و دهیاران مدنظر قرار گیرد، گفت: بهتر است محتواهای آموزشی که با مشارکت بهزیستی تهیه می‌شود نیز در اختیار ما قرار گیرد از طرفی اقدامات در حوزه مناسب‌سازی نباید تنها به اقدامات سلبی محدود شود بلکه برخی جاها باید تشویقی باشد تا در ساخت و سازها، مناسب‌سازی مدنظر قرار گیرد.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه به مناسب‌سازی شهر تهران نمره خوبی نمی‌دهیم، گفت: اگرچه نمره مناسب‌سازی زیر ۱۰ است اما نمره به تیم کاری خوب است چراکه شهردار تهران و تیم او به شهرسازی علاقه دارند.

وی با بیان اینکه طرح جامع مناسب‌سازی تهران آماده شده است، افزود: هفته آینده با انتخابات شورای شهر همه اعضاء تغییر می‌کنند؛ بنابراین باید ریل‌گذاری انجام شود تا اقدامات در حوزه مناسب‌سازی ادامه یابد.

جمالی‌نژاد با اشاره به بودجه تهران در امر مناسب‌سازی که ۳ برابر شده است، عنوان کرد: این عدد قابل توجهی است. امیدوارم که از رویکرد محصول‌محور به سمت رویکرد فرآیندمحور حرکت کنیم؛ ۲۰۰ سال است که تهران ساخته شده و مناسب‌سازی در آن کمتر بوده است لذا تا پایان دولت فرصتی نداریم و بستر را باید آماده کنیم تا مدیران بعدی کارهای فعلی را ادامه دهند.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور در پایان بر ضرورت مناسب‌سازی شعب اخذ رای ثابت و سیار برای مشارکت حداکثری افراد دارای معلولیت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم جلسه بعدی تیرماه در دفتر دکتر «نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *