شناسه خبر: 33777 منتشر شده در مورخ: 1400/3/17 ساعت: 12:47 گروه: اجتماعی  
جمع آوری و توزیع بیش از ۳۳ میلیارد تومان زکات فطره توسط سازمان بهزیستی

جمع آوری و توزیع بیش از ۳۳ میلیارد تومان زکات فطره توسط سازمان بهزیستی

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از جمع آوری ۳۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان زکات فطره و کفاره در کشور توسط بهزیستی و موسسات خیریه تحت پوشش و توزیع آن میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایران سپید از بهزیستی کشور ، ذوالفقار یزدانمهر با بیان این که مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان زکات فطره و کفاره به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد، تشریح کرد: مبلغ هفت میلیارد و ۸۰ میلیون از این میزان به صورت  نقدی و پنج میلیارد و۶۰۰ میلیارد تومان به شکل غیر نقدی بوده است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از جمع آوری ۲۰ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان فطریه و کفاره در مجموع توسط موسسات خیریه تحت پوشش خبر داد و افزود: ۱۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان از این میزان کفاره و فطریه، نقدی و شش میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی بوده است.

وی همچنین به جمع آوری ۳۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان زکات فطره و کفاره در مجموع در سراسر کشور توسط بهزیستی و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و تصریح کرد: زکات فطره و کفاره جمع آوری شده در قالب کمک هزینه معیشتی، بسته ها و اقلام معیشتی، نان و ... در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *