شناسه خبر: 33773 منتشر شده در مورخ: 1400/3/17 ساعت: 11:28 گروه: ورزشی  
ورزشکار مراغه‌ای به اردوی تیم ملی شنای معلولان دعوت شد ورزشکار مراغه‌ای به اردوی تیم ملی شنای معلولان دعوت شد

ورزشکار مراغه‌ای به اردوی تیم ملی شنای معلولان دعوت شد ورزشکار مراغه‌ای به اردوی تیم ملی شنای معلولان دعوت شد

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: «عرشیا ستوده» ورزشکار نوجوان مراغه‌ای به اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی شنای جوانان جانباز و معلول دعوت شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، مهدی نوایی افزود: این اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی معلولان جهت شرکت در مسابقات پاراآسیایی بحرین با شرکت ۱۲ ورزشکار از ١٨ تا ٢٢ خرداد در تهران برگزار می‌شود.وی اضافه کرد: ورزشکاران دعوت شده به این اردو بر اساس اعلام فدراسیون شنا، تمرین‌های آماده‌سازی را زیر نظر «علیرضا ایزدی» به عنوان سرمربی، «شورش دلپسند» و «احمد ملک‌پور» به عنوان مربیان استعدادیاب تیم ملی انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی شنای جوانان جانباز و معلول در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و امید می‌رود که این جوان مستعد مراغه‌ای در رقابت‌های پارآسیایی حضور یابد و افتخارآفرین باشد.وی افزود: این شناگر مستعد مراغه‌ای با ۱۲ سال کم‌سن‌ترین شناگر دعوت شده به ادوی آماده‌سازی تیم ملی شنای جوانان معلول کشورمان است.وی اضافه کرد: «ستوده» طی اولین حضورش در رقابت‌های کشوری در رشته‌های کرال پشت و کرال سینه حاضر، و به تمرین‌های آماده‌سازی تیم ملی شنای معلولان دعوت شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *