شناسه خبر: 33769 منتشر شده در مورخ: 1400/3/17 ساعت: 11:28 گروه: اجتماعی  
توسعه مناسب‌سازی فضای شهری برای توان‌یابان ضروری است
فرماندار سبزوار:

توسعه مناسب‌سازی فضای شهری برای توان‌یابان ضروری است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: توسعه مناسب سازی فضاهای شهری، اداری، پارک ها و مجتمع‌های تجاری و پزشکی برای توان‌یابان ضروری است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، سیدمجتبی علوی مقدم  در نشست مناسب سازی معابر شهری سبزوار افزود: در گذشته، مناسب سازی لازم در طراحی فضاهای شهری و اداری برای تامین رفاه، تسهیل در رفت و آمد و ارائه  خدمات به توان‌یابان لحاظ نشده است. وی با اشاره به این که مناسب‌سازی فضای ساختمان‌ها برای توانجویان مطلوب نیست ادامه داد: شهرداری  موظف است در صدور پروانه و گواهی پایان کار ساختمان برای مجتمع ها، بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی نسبت به مناسب سازی توجه لازم را داشته باشد در صورت تخلف این نهاد پاسخگو باشد.

فرماندار سبزوار گفت: همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر برای مناسب سازی معابر، خیایان‌ها، پارک‌ها، دسترسی آسان معلولان به مکان‌های عمومی و روان سازی ترافیک اقدامات عملی را انجام دهند. علوی مقدم افزود: نهادهای اداری برنامه عملیاتی خود برای مناسب سازی را اعلام و برای اجرای آن تا پایان سال اقدام کنند. وی اضافه کرد: همچنین مناسب سازی در طرح‌های جدید شهری، دولتی و اماکن در حال ساخت نیز باید چون سایر پیوست ها لحاظ شود. افزون بر ۱۲ هزار خانوار مددجو با جمعیت ۳۰ هزار نفر زیر پوشش خدمات بهزیستی سبزوار قرار دارند. سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *