شناسه خبر: 33754 منتشر شده در مورخ: 1400/3/12 ساعت: 13:30 گروه: اجتماعی  
تجمیع خدمات تشخیصی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی در یک مکان

تجمیع خدمات تشخیصی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی در یک مکان

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: تاکنون ۶ مرکز جامع در کشور راه‌اندازی شده است و تا پایان سال با راه‌اندازی ۱۵ مرکز جدید تعداد مراکز جامع تشخیصی، توان‌بخشی و مشاوره‌ای به ۲۱ مرکز خواهد رسید.

به گزارش ایران سپید از آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست اعلام کرد: تجمیع فعالیت‌های تشخیصی، توان‌بخشی و مشاوره‌ای در یک مکان موجب افزایش بهره‌وری و ارائه کیفی‌تر خدمات خواهد شد.

وی افزود: با توجه‌ به کمبود نیرو، به‌ویژه در حوزه توان‌بخشی در مدارس، راه‌اندازی مراکز جامع تشخیصی، توان‌بخشی و مشاوره‌ای موجب ارائه خدمات کیفی به دانش‌آموزان و والدین بیشتری خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، حسینی با اشاره به تدوین دستورالعمل ایجاد این مراکز گفت: دستورالعمل راه‌اندازی و فعالیت این مراکز تدوین‌شده است و پس از رفع اشکالات احتمالی و اعمال نظرات ۶ استانی که این مراکز را در آن‌ها دایر است جهت تصویب به شورای عالی آموزش‌وپرورش ارسال خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *