شناسه خبر: 33731 منتشر شده در مورخ: 1400/3/10 ساعت: 11:09 گروه: ورزشی  
ورزشکار اراکی به اردوی آمادگی پارا تنیس روی میز کشور راه یافت

ورزشکار اراکی به اردوی آمادگی پارا تنیس روی میز کشور راه یافت

رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش استان مرکزی گفت: محمد مهدی احمدی از سوی کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز به اردوی آمادگی تیم ملی پاراتنیس دعوت شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر، محمد همتی اظهار کرد: بر اساس اعلام فدراسیون تنیس روی میز، اردوی آمادگی پاراتنیس روی میز معلولین جوان کشور با حضور ۱۴ ورزشکار در کلاس‌های ایستاده از نهم ماه جاری (یکشنبه) به مدت ۵ روز در محل آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.وی با بیان اینکه در میان ۱۴ بازیکن دعوت شده از سراسر استان‌های کشور، نام محمد مهدی احمدی از استان مرکزی به چشم می‌خورد گفت: بر اساس اعلام فدراسیون تنیس روی میز، ورزشکاران دعوت شده به این اردو آمادگی باید یک روز قبل خود را برای انجام تست کرونا به مدیر اردو (سیما لیموچی) معرفی کنند تا پس از دریافت جواب تست دال بر سلامتی آنان تمرینات زیر نظر مربیان آغاز شود.

به گفته همتی، اردوی آمادگی پاراتنیس معلولین با ۴ مربی به اسامی قراچه داغی، سیامک جعفری و منصور علوی و سرمربی تیم ملی و مدیریت سیما لیموچی از نهم ماه جاری کار خود را آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *