شناسه خبر: 33720 منتشر شده در مورخ: 1400/3/9 ساعت: 15:20 گروه: ورزشی  
مسابقات ورزشی جانبازان از تیرماه آغاز می شود
مدیر اردوهای تربیتی و ورزشی بنیاد شهید:

مسابقات ورزشی جانبازان از تیرماه آغاز می شود

مدیر اردوهای تربیتی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال به صورت ملی و منطقه ای مسابقات ورزشی جانبازان از تیرماه آغاز شده و تا آذرماه در رشته های مختلف ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، حسینی در جلسه هیئت ورزشی جانبازان و ایثارگران در اردبیل اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا با بهبود شرایط کرونایی در کشور به برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان همتی راستین داشته باشیم تا زمینه حضور قدرتمندانه ورزشکاران در رویدادهای ملی و بین المللی فراهم آید. وی از اعزام تیم جانبازان و معلولان به مسابقات پاراالمپیک خبر داد و تصریح کرد: در حال آماده سازی تیم ملی برای حضور در این رویداد مهم هستیم که امیدواریم ورزشکاران استان اردبیل نیز در این رویدادها بتوانند در سطح ملی و بین المللی کسب مدال و افتخار کنند.

مدیر اردوهای تربیتی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه اندازی رشته فوتبال روی میز ویژه معلولان خبر داد و گفت: قرار شده در سراسر کشور این رشته ورزشی مورد حمایت و تقویت قرار گیرد تا بهترین استعدادها در این حوزه شناسایی و معرفی شوند. حسینی به تقویت تمرینات تیم های مختلف ورزشی جانبازان و معلولان اشاره کرد و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن حمایت از حضور ورزشکاران در رشته های مختلف از هیئت های استان ها نیز حمایت ها و پشتیبانی های لازم را انجام می دهد تا در بحث استعدادیابی زمینه تقویت و حمایت از تیم ملی در رشته های مختلف شکل بگیرد.

مدیر اردوهای تربیتی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل را قطب ورزش معلولان و جانبازان معرفی کرد و ادامه داد: وجود ورزشکاران قهرمان و مدال آور در مسابقات المپیک و جهانی از این استان امیدواری ما را برای کسب مدال در پاراالمپیک پیش رو دو چندان کرده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *