شناسه خبر: 33719 منتشر شده در مورخ: 1400/3/9 ساعت: 15:21 گروه: ورزشی  
تقدیر از تیرانداز پارالمپیکی با حضور وزیر ورزش

تقدیر از تیرانداز پارالمپیکی با حضور وزیر ورزش

همزمان با روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای از میرشفیعی، جانباز سرافراز و تیرانداز پارالمپیکی با حضور وزیر ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، همزمان با روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، مراسم آئین نکوداشت این روز با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و دیگر مسئولان ورزش کشور و پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای برگزار شد.در این مراسم از جانباز سرافراز سید محمد رضا میرشفیعی ملی پوش تیراندازی ایران تقدیر و قدرانی شد.

این مراسم به مناسبت ١٧ شوال سالروز نبرد پهلوانانه حضرت علی علیه السلام با عمرو بن عبدود که در تقویم رسمی روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای نامگذاری شده است، برگزار شد. سخنرانی وزیر ورزش و جوانان، اجرای هنر مرشدی، نمایش ورزش زورخانه ای توسط گروه جوانمردان ایران زمین و تجلیل از خانواده معظم شهدا از جمله برنامه هایی است که در این مراسم گنجانده شده بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *