شناسه خبر: 33693 منتشر شده در مورخ: 1400/3/4 ساعت: 12:10 گروه: ورزشی  
شرایط بد روحی بانوی دونده کم‌بینا

شرایط بد روحی بانوی دونده کم‌بینا

تنها بانوی دونده کم بینا پس از غیبت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی به دلیل آسیب دیدگی گفت: به خاطر از دست دادن سهمیه پارالمپیک در شرایط روحی بدی قرار دارم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، هاجر صفرزاده پس از غیبت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی و از دست دادن سهمیه پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: قبل از شرکت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی از ناحیه کمر تا حدودی دچار آسیب دیدگی شده بودم و حتی این موضوع را به فدراسیون نابینایان و کم بینایان اطلاع داده بودم اما تا روز شروع مسابقات هیچ خبری از فدراسیون نشد.

وی گفت: برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تمرینات خود را آغاز و هزینه سنگینی را پرداخت کرده بودم، تصور نمی کردم در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی، سهمیه را به راحتی از دست بدهم.

تنها بانوی دونده کم بینا خاطرنشان کرد: بعد از این که سهمیه ورودی پارالمپیک را از دست دادم در شرایط روحی بسیار بدی قرار دارم، برای رسیدن به چنین هدفی ۲ سال بود که به سختی تمرین می کردم تا برای نخستین پس از کسب سهمیه عازم پارالمپیک شوم که شرایط به شکل دیگری رقم خورد. 

صفرزاده همچنین درباره وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: در حال حاضر پس از انجام چند جلسه فیزیوتراپی در شرایط خوبی قرار دارم و بدون هیچ مشکلی تمرینات خود را همانند گذشته پیگیری می کنم.

وی در پایان یکی از مهم ترین اهدافش را حضور پرقدرت در بازیهای پاراآسیایی چین عنوان کرد و گفت: با توجه به این که پارالمپیک را از دست دادم، تصمیم دارم تمریناتم را به طور جدی پیگیری کنم تا در بازی‌های پاراآسیایی چین در ۳ ماده دوی ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر در صورت امکان روی سکو قرار بگیرم. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *