شناسه خبر: 33680 منتشر شده در مورخ: 1400/3/3 ساعت: 11:36 گروه: اجتماعی  
افزایش مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۰

افزایش مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۰

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: با ابلاغ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، افزایش ۷۰ درصدی مستمری مددجویان در اولویت اجرا قرار گرفت.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس، سید محمدصادق کشفی نژاد با حضور مجازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر تلاش در جهت بهبود معیشت مردم، با پیش‌بینی اعتبار لازم در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با اعمال رشد متوسط ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته وارد فاز عملیاتی شد تا گام مثبت دیگری در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت خانوارهای دهک‌های پایین کشور برداشته شود.

مدیرکل بهزیستی فارس بیان کرد: در مجموع ۸۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی استان فارس  مستمری بگیر هستند و اولویت پرداخت مستمری با مددجویان سرپرست خانوار و افراد با معلولیت شدید و خیلی شدید است.

وی ادامه داد: با اعمال افزایش، مستمری خانوارهای تک نفره به سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال  و دو نفره پنج میلیون ریال، خانوارهای چهار نفره ۹ میلیون ریال، خانوار پنج نفره و بیشتر یازده میلیون ریال خواهد رسید.

کشفی نژاد اظهار داشت: علاوه بر افزایش مستمری، موضوع توانمندسازی مددجویان را در اولویت قرار داده ایم تا با خودکفایی و درآمدزایی بتوانیم به صورت دائمی وضعیت زندگی آنان را بهبود بخشیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *