شناسه خبر: 33639 منتشر شده در مورخ: 1400/2/28 ساعت: 15:08 گروه: اجتماعی  
پیام تسلیت رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پی درگذشت یک معلم

پیام تسلیت رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پی درگذشت یک معلم

در پی درگذشت، جواد لطفی معلم آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های تهران، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پیامی این ضایعه را به خانواده، همکاران و دوستداران ایشان تسلیت گفت.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل  سازمان آموزش و پرورش استثنایی، متن پیام تسلیت  دکتر سید جواد حسینی، به شرح زیر است‪:

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی همکار خوب و تلاش­گر عزیزمان در عرصه آموزش به دانش ­آموزان با آسیب بینایی که خود نیز با رنج دانش ­آموزانش آشنا بود، خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند. این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت. درگذشت همکار گرامی جناب آقای جواد لطفی از همکاران زحمتکش شهرستانهای تهران در اثر ابتلا به بیماری کرونا را به خانواده و مجموعه آموزش و پرورش استثنایی تسلیت عرض نموده و  برای آن عزیز سفر کرده از درگاه خداوند متعال مغفرت  و  برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *