شناسه خبر: 33627 منتشر شده در مورخ: 1400/2/27 ساعت: 11:21 گروه: اجتماعی  
اجرای برنامه های فرهنگی، پرورشی و ورزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در ایام تابستان

اجرای برنامه های فرهنگی، پرورشی و ورزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در ایام تابستان

فرجی مدیر حوزه پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی، پرورشی و ورزشی ویژه دانش آموزان استثنایی در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ فرجی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در تابستان 1400 اظهار کرد: به‌منظور ایجاد نشاط و شادابی و تحرک در بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مسابقات در رشته‌های گلبال، فوتسال، بوچیا و تنیس‌ روی‌میز با رعایت پروتکل‌های ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

وی افزود: به‌منظور پرکردن اوقات فراغت و نشاط در منزل برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی، فیلم‌برداری آموزش ویدئویی شطرنج در دو سطح پایه و مقدماتی توسط مدرس رسمی شطرنج و معلم زبان اشاره ناشنوایان به اتمام رسیده است و به‌زودی در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار خواهد گرفت.

فرجی در خصوص برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در فصل تابستان گفت: مسابقات فرهنگی و هنری آموزش‌وپرورش استثنایی در تابستان 1400 به‌صورت جشنواره برگزار خواهد شد و به این منظور محتوای مناسب با این جشنواره همراه دستورالعمل اجرایی به‌زودی به استان‌ها ارسال می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *