شناسه خبر: 33618 منتشر شده در مورخ: 1400/2/26 ساعت: 21:34 گروه: اجتماعی  
اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان از سوی وزارت آموزش‌وپرورش برای تهیه تجهیزات توان‌افزایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان از سوی وزارت آموزش‌وپرورش برای تهیه تجهیزات توان‌افزایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی از اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان از سوی مرکز امور بین‌الملل وزارت آموزش‌وپرورش برای تهیه اقلام بهداشتی و تجهیزات توان‌افزایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، دکتر سید جواد حسینی در نشست شورای معاونین سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی ضمن اعلام این خبر و تقدیر از همکاری‌های ارزنده مرکز امور بین‌الملل وزارت آموزش‌وپرورش گفت: 12 میلیارد تومان از این اعتبار صرف تهیه تجهیزات و مواد بهداشتی مدارس استثنایی و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خواهد شد.

وی افزود: از اعتبار مرکز امور بین‌الملل بیش از 3 میلیارد تومان برای تجهیز پایگاه‌های آموزش مجازی در استان‌ها، 3 میلیارد و 800 میلیون تومان برای خرید تجهیزات تخصص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در قالب نهضت توان‌افزایی 640 میلیون تومان برای حمایت از مدارس پذیرا، یک میلیارد و صد میلیون تومان برای اجرای بسته فرزندپروری والدین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان هم برای مناسب‌سازی 17 مدرسه الگو اختصاص‌یافته است.

معاون وزیر با بیان اینکه در سال جاری برای آموزش‌های خانواده محور ۷ دبیرخانه تخصصی برای آموزش هریک از خانواده‌های گروه‌های استثنایی ایجاد خواهد شد اظهار کرد: بررسی افزایش گروه‌های اتیسم و دانش‌آموزان دیرآموز و همچنین فعال‌کردن گروه اختلالات هیجانی رفتاری در دستور کار شورای سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی قرار دارد.

حسینی از تدوین برنامه‌های سال 1400 سازمان بر اساس بودجه‌ریزی عملیاتی خبر داد و گفت: سند جامع مداخلات بهنگام در آموزش‌وپرورش استثنایی تدوین و در حال بازنگری نهایی است.

وی در پایان گفت: موافقت سازمان برنامه‌وبودجه با تخصیص 5 میلیارد تومان جهت تأمین اقلام بهداشتی پایگاه‌های سنجش اخذ شده است و به‌زودی این مبلغ اختصاص خواهد یافت

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *