شناسه خبر: 33614 منتشر شده در مورخ: 1400/2/26 ساعت: 14:32 گروه: ورزشی  
رقابت ۲۹ دوومیدانی کار برای راهیابی به پارالمپیک توکیو

رقابت ۲۹ دوومیدانی کار برای راهیابی به پارالمپیک توکیو

رییس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری آخرین مرحله مسابقات رکودگیری دوومیدانی با حضور ۲۹ ورزشکار در روز پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: دوومیدانی‌کارانی که بتوانند رکورد نفر اول تا سوم سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ را به ثبت برسانند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، بهمن رضایی اظهار کرد: آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو، روز پنج‌شنبه(۳۰ اردیبهشت) با حضور ۲۹ ورزشکار زن و مرد (۱۹ دوومیدانی کار معلول و ۱۰ ورزشکار نابینا و کم‌بینا) در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.  او گفت: در این مرحله از رکوردگیری تمام دوومیدانی‌کاران چه آن‌هایی که شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز در پارالمپیک توکیو دارند و چه ورزشکارانی که از سوی کمیته ملی پارالمپیک شانس مجدد رکوردگیری به آن‌ها داده شده، شرکت خواهند کرد و در پایان فهرست نهایی نفرات اعزامی به توکیو پس از جلسه کادر فنی و با تایید کمیته ملی پارالمپیک روز شنبه یکم خرداد اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ امارات، ۱۲ سهمیه در بخش معلولان و نابینایان و کم‌بینایان کسب شد که وضعیت رکورد این دوومیدانی‌کاران نیز روز پنج‌شنبه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا در نهایت فهرست نفرات اعزامی به توکیو را مشخص کنیم. وی در پایان افزود: تمام ۲۹ دوومیدانی کار شرکت کننده در این تورنمنت قبل از شرکت در رکوردگیری باید تست PCR بدهند تا شرایط حضورشان در مسابقه فراهم شود، البته هزینه‌ی تست برای کسانی که پس از رکوردگیری به تیم ملی دعوت می‌شوند توسط کمیته ملی پارالمپیک پرداخت خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *