شناسه خبر: 33606 منتشر شده در مورخ: 1400/2/25 ساعت: 12:40 گروه: ورزشی  
احداث مجموعه پارالمپیک مطالبه اصلی ورزشکاران جانباز و معلول همدانی است

احداث مجموعه پارالمپیک مطالبه اصلی ورزشکاران جانباز و معلول همدانی است

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان همدان گفت: احداث مجموعه ورزشی پارالمپیک مطالبه اصلی ورزشکاران جانباز و معلول این استان است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر، "پروین قربانیان" با اشاره پیگیری مسوولان اجرایی برای رفع مشکل ورزش جانبازان و معلولان استان همدان، اظهار داشت: در همین راستا، خواسته جامعه جانبازان و معلولان ورزشکار برای داشتن یک مجموعه اختصاصی به صورت جدی مطرح و پیگیری شده است. به گفته وی، هدف از احداث مجموعه ورزشی پارالمپیک، ایجاد مرکزی مطابق با استانداردهای کامل برای اجرای برنامه‌های استانی، ملی و بین المللی ویژه جانبازان و معلولین در شهر همدان مطرح شد.

قربانیان با تاکید بر لزوم تقویت و توانمندسازی ورزش جانبازان و معلولان همدان، خاطرنشان کرد: با احداث این مجموعه ورزشی بسیاری از دغدغه‌های این قشر ورزشکار برطرف خواهد شد ضمن اینکه می‌توانیم میزبان رویدادهای مهم ملی و بین المللی باشیم. رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان همدان با بیان اینکه این هیات جزو افتخارآفرینان میادین ملی و بین المللی است، یادآور شد: ورزشکاران جانباز و معلول استان همدان در سال‌های گذشته همواره جزو افتخارآفرینان میادین ملی و بین المللی بوده‌اند.

وی افزود: توسعه و تقویت ورزش‌های جانبازان و معلولین هدف اصلی هیات است و در تلاش هستیم تا با حمایت مسوولان مشکلات و موانع زیرساختی این ورزش را برطرف کنیم. همدان از استان‌های پرافتخار در ورزش‌های جانبازان و معلولان است. این استان در رشته‌هایی نظیر والیبال، دو ومیدانی، تنیس روی میز و شنا در میادین مهم بین المللی صاحب مدال‌های رنگارنگ در حوزه ورزش جانبازان و معلولان است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *