شناسه خبر: 33571 منتشر شده در مورخ: 1400/2/19 ساعت: 11:10 گروه: اجتماعی  
۱۰۳۹ نفر از معلولان و کارکنان بهزیستی قزوین در صف واکسن کرونا هستند

۱۰۳۹ نفر از معلولان و کارکنان بهزیستی قزوین در صف واکسن کرونا هستند

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: یک هزار و ۳۹ نفر از معلولان و پرسنل مراکز توانبخشی بهزیستی این استان در انتظار دریافت واکسن کرونا هستند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، علیرضا وارثی اظهار داشت: براساس آخرین آمار اعلام شده به بهزیستی کشور جهت هماهنگی در سطح کلان، ۸۸۳ نفر از معلولان، ١٠٠ نفر از کارکنان مراکز شبانه روزی و ۵۶ نفر از کارکنان مراکز ویزیت و مراقبت  در منزل در انتظار دریافت واکسن می باشند. وی افزود: برای دریافت واکسن این افراد همکاری های لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده و در همین روزها تلقیح واکسن مطابق دستورالعمل های ابلاغی آغاز خواهد شد.

این مسوول گفت: تا به امروز در بین افراد تحت پوشش بهزیستی استان قزوین تعداد ۲۲۷ نفر از سالمندان و کارکنان بخش های مرتبط با نگهداری سالمندان واکسن کرونا را دریافت کرده اند. وارثی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارشی از تاثیر منفی این واکسن ها به این اداره کل گزارش نشده و امیدواریم هر چه سریعتر عملیات واکسیناسیون برای گروه های باقی مانده هم انجام شود. مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: این استان دارای ۲۵ مرکز مراقبتی شبانه روزی و به تفکیک هشت مرکز سالمندان ، ۱۰ مرکز معلولان ذهنی، ۲ مرکز معلولان جسمی حرکتی و پنج مرکز مختص بیماران روانی مزمن است و در این مراکز به حامعه هدف بهزیستی خدمات مختلفی را ارایه می کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *