شناسه خبر: 33561 منتشر شده در مورخ: 1400/2/18 ساعت: 12:51 گروه: ورزشی  
واکسیناسین پارالمپیکی بخشی از برنامه سلامت و موفقیت در توکیو است
دبیر فدراسیون جانبازان:

واکسیناسین پارالمپیکی بخشی از برنامه سلامت و موفقیت در توکیو است

دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولیت گفت: واکسیناسیون پارالمپین‌ها بخشی از برنامه‌ای است که موجب خواهد شد آنان بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند و این برنامه در راستای موفقیت در توکیو است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، «مسعود حمیدی» با بیان اینکه برای رفع دغدغه ورزشکاران اقدامات زیادی در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت: نخستین اقدامام برای ایجاد سلامت ورزشکاران در شرایط سخت کرونایی واکسیناسیون این قشر است که این اتفاق انجام شده است. وی ادامه داد: وزارت ورزش، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان با این کار سلامت ورزشکاران را بر هر نتیجه‌ای ترجیح داد. با واکسینه شدن پارالمپین‌ها دغدغه آنان نسبت به حواشی و برخی از استرس‌های ویروس کرونا کم خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ادامه داد: اقدام دوم برای حضور قدرتمند در توکیو مراحل آماده سازی است که تمام تمرینات با برنامه‌های مدون کمیته ملی پارالمپیک انجام خواهد شد. وی ادامه داد: این برنامه‌ها تا روزهای منتهی به اعزام ادامه دارد و ما به دنبال آن هستیم در راستای سیاست کیفی گرایی تمام اقدامات لازم را انجام دهیم تا شاهد بهترین نتیجه در توکیو باشیم. البته شیوع و فراگیری کرونا کار را سخت کرد اما تدابیر ویژه فدراسیون بر این سختی‌ها غلبه کرد. حمیدی در ادامه افزود: یکی از لازمه‌های آمادگی ورزشکاران تطبیق آنان با شرایط آب و هوایی توکیو است. شرایطی که با مناطق مختلف ایران متفاوت است.

جزیره کیش شرایط خوبی برای برگزار اردو دارد و اکنون چند رشته در آنجا مشغول به فعالیت هستند. تیراندازی و بسکتبال نیز در تهران اردو دارند. البته زمان و مکان اردوها متفاوت خواهد بود و ممکن است در مناطق دیگر از ایران برگزار شود. او با بیان اینکه برخی از رشته‌ها برای تکمیل امتیاز خود نیاز به اعزام دارند گفت: یکی از این رشته‌ها وزنه‌برداری معلولان می‌باشد که باید تا چند روز دیگر به کشور تایلند اعزام شوند. اگر رشته‌های دیگر نیز نیاز به دیدار تدارکاتی یا گزینشی‌داشته باشند کوتاهی نخواهیم کرد و به دنبال حضور قدرتمند در توکیو هستیم. پارالمپیک توکیو که قرار بود سال ۲۰۲۰ برگزار شود به خاطر شیوع و فراگیری کرونا در سطح جهان به امسال موکول شد.

کاروان اعزامی ایران اوایل شهریور به توکیو می‌رود. هادی رضایی سرپرست کاروان ایران بارها اعلام کرده است که کسب سهمیه ملاک اعزام نیست بلکه براساس سیاست کیفی گرایی یکی از مهمترین ملاک‌های اعزام رسیدن به سکوهای سه‌گانه پارالمپیک است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *