شناسه خبر: 3356 منتشر شده در مورخ: 1393/1/25 ساعت: 10:10 گروه: اجتماعی  
آغاز بازنگری در تعرفه‌های مراکز توانبخشی بهزیستی از این هفته

آغاز بازنگری در تعرفه‌های مراکز توانبخشی بهزیستی از این هفته

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تاثیر اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی در افزایش تعرفه مراکز توانبخشی و نگه‌داری بهزیستی اظهار کرد: جلسات مربوط به بازنگری تعرفه مراکز نگه‌داری از هفته جاری آغاز می‌شود.

دکتر یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تعرفه مراکز شبانه‌روزی توانبخشی و نگه‌داری در سال گذشته از 245 هزار تومان به ازای هر نفر به 310 هزار تومان افزایش یافت اظهار کرد: تعرفه مراکز روزانه نیز از 140 هزار تومان به 197 هزار تومان رسید.

وی افزود: در حال حاضر مجموع افراد تحت پوشش بهزیستی که از خدمات مراکز نگه‌داری بهره‌مند می‌شوند به 100 هزار نفر می‌رسد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تعرفه‌های اعلامی مربوط به سال گذشته است و هم اکنون نیز در حال اجراست، گفت: این تعرفه در سال 93 مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

سخنگویی با اشاره به تاثیر اجرای فاز دوم قانون هدفمند سازی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی در افزایش تعرفه مراکز نگه‌داری بهزیستی اظهار کرد: جلسات مربوط به بازنگری تعرفه مراکز نگه‌داری از هفته جاری آغاز می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *