شناسه خبر: 33558 منتشر شده در مورخ: 1400/2/18 ساعت: 12:56 گروه: ورزشی  
لغو اعزام تیراندازان پارالمپیکی به مسابقات بین‌المللی آلمان

لغو اعزام تیراندازان پارالمپیکی به مسابقات بین‌المللی آلمان

رییس انجمن پاراتیراندازی از لغو اعزام تیراندازان پارالمپیکی به مسابقات بین‌المللی آلمان به دلیل تشدید بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، رقیه الله کرمی اظهار کرد: مسابقات بین المللی پاراتیراندازی قرار بود اواخر اردیبهشت در آلمان برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا در آلمان، این مسابقات از سوی کشور میزبان لغو شد.  وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای ارزیابی رکورد تیراندازان تا قبل از اعزام به توکیو، تورنمنتی پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه در پاراتیراندازی خردادماه در آمریکای جنوبی برگزار می شود که به دلیل طولانی بودن مسافت و توزیع کم سهمیه، تیرانداز به این تورنمنت اعزام نخواهیم کرد.

بنابراین ارزیابی رکورد تیراندازان برای اعزام به توکیو بر مبنای همان رکوردگیری درون اردویی خواهد بود. رییس انجمن پاراتیراندازی از ساره جوانمردی، سمیرا ارم، مهدی زمانی، محمدرضا میرشفیعی و رقیه شجاعی ۵ تیرانداز پارالمپیکی حاضر در اردو نام برد و افزود: این ۵ تیرانداز نفرات اعزامی به توکیو هستند که رکورد آنها در ۵ مرحله اردوی آماده سازی که تا زمان اعزام به توکیو پیش بینی شده مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و اگر رکورد تیراندازی در این ۵ مرحله اردو دچار افت شود، به توکیو اعزام نخواهد شد.

وی با اشاره به رشد رکورد تیراندازان در هر مرحله از اردوی آماده سازی، خاطرنشان کرد: براساس رکوردگیری انجام شده در هر مرحله اردوی آماده سازی توسط کادر فنی، رکوردها تا به امروز رو به رشد و راضی کننده بوده و نتایج نشان می دهد که اردوها با وجود شرایط کرونایی به خوبی برگزار شده است. الله کرمی در پایان پیرامون این پرسش که آیا تیراندازان با مشکل تجهیزات مواجه هستند یا خیر؟ گفت: تا امروز با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و همکاری فدراسیون جانبازان و معلولان، از نظر تجهیزات هیچ مشکل خاصی نداشتیم و شرایط راضی کننده بوده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *