شناسه خبر: 33531 منتشر شده در مورخ: 1400/2/14 ساعت: 10:41 گروه: ورزشی  
قول محمدیان برای دبل در کسب مدال پارالمپیک

قول محمدیان برای دبل در کسب مدال پارالمپیک

دارنده نشان‌های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه کلاس ۴۲ F قول داد برای دومین بار در مهمترین آوردگاه ورزشی معلولان مدال کسب کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، سجاد محمدیان اظهار کرد: با توجه به نزدیکی شرایط آب و هوایی کیش با توکیو از پنجم اردیبهشت اردوی تیم ملی در کیش آغاز شده و تا بیست و نهم همین ماه ادامه دارد و بعد از آن باید در آخرین مرحله رکوردگیری برای حضور در پارالمپیک شرکت کنیم.وی با اشاره به اینکه این مرحله در تهران برگزار می‌شود، ادامه داد: تا کنون چندین بار در رقابت‌های داخلی و خارجی سهمیه حضور در توکیو را کسب کرده‌ام و الان هم رکوردم خیلی خوب است و بازهم می‌توانم به ورودی موردنظر برسم.

محمدیان تصریح کرد: به لطف خدا و با توجه به رکوردهای تمرینی، قول کسب مدال در پارالمپیک توکیو را می‌دهم اما چون بین چند نفر اول این ماده رقابت نزدیکی وجود دارد نمی‌توان با قاطعیت از رنگ مدال صحبت کرد. این ورزشکار لرستانی که در پارالمپیک ریودوژانیرو مدال نقره کسب کرده، افزود: از لحاظ روحی‌روانی شرایط مناسبی دارم و رکوردهای خوبی نیز ثبت کرده‌ام و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

وی یادآور شد: در اردوی قبلی با توجه به سیاست‌های فدراسیون من را از مربی‌ام(مصطفی بهرامی) جدا کردند و واقعاً شرایط سختی داشتم اما خدا را شکر در این اردو با مربی خودم کار می‌کنم و در وضعیت ایده‌آل قرار دارم.محمدیان با بیان اینکه از فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک برای فراهم کردن شرایط مناسب تشکر می‌کنم، افزود: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و رئیس هیئت معلولان این استان نیز خیلی به ما کمک می‌کنند و حمایت‌های آنان دلگرم‌کننده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *