شناسه خبر: 33522 منتشر شده در مورخ: 1400/2/12 ساعت: 14:47 گروه: اجتماعی  
پنج ورزشکار استان مرکزی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شدند

پنج ورزشکار استان مرکزی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پنج ورزشکار این استان به اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر رده سنی جوانان دعوت شدند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، «عابد حقدادی» افزود: «مهدی عباسی»، «علی طاوسیان»، «محمدطاها یاراحمدی»، «امید توحیدنژاد »و «امیرمهدی یوسفی» ورزشکاران  استان مرکزی هستند که به دلیل درخشش در مسابقات استانی و کشوری به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شدند. وی ادامه داد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از ۱۴ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه جاری در کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان در تهران برگزار می‌شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران خود را برای حضور در مسابقات پارآسیایی جوانان که تابستان امسال در بحرین برگزار می‌شود، آماده می کند.

حقدادی بیان کرد: ورزشکاران باید با دردست داشتن نتیجه منفی تست کرونا در محل کمپ تیم‌های ملی ورزش‌های جانبازان و معلولان حاضر شوند و در طول تمرینات نیز موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند. وی یادآوری کرد: استان مرکزی از مناطقی است که در زمینه ورزش جانبازان و معلولان حرف های زیادی برای گفتن دارد به‌طوری که در همه رشته های ورزشی این بخش یک یا ۲ ورزشکار از این استان در تیم های ملی حضور دارند. 400 ورزشکار جانباز و معلول در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده در رشته های مختلف بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، والیبال ساحلی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر، تیراندازی، تیروکمان و کوهنوردی زیر نظر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان این فعالیت می ‌نند

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *